ویژگی های گوگل کمرا 7.0 لو رفت

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – به تازگی اطلاعاتی از قابلیت های گوگل کمرا 7.0 در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. این برنامه در گوشی های سری پیکسل 4 حضور خواهد داشت.

یک مغازه در ویتنام گوشی های گوگل پیکسل 4 و پیکسل 4 XL را در اختیار یوتیوبرها قرار داده است. تا به امروز اطلاعات زیادی از این گوشی های هوشمند در فضای مجازی منتشر شده و می دانیم گوگل سیستم عامل اندروید 10 را برای آن بهینه سازی کرده است. به نظر می رسد گوگل کمرا 7.0 در این سیستم عامل به صورت کامل بازطراحی شده و همچنین ویژگی های جدیدی برای آن در نظر گرفته شده است.

از تغییرات عمده در گوگل کمرا 7.0 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. گوگل محل قرارگیری مودها را تغییر داده و هم اکنون آن ها زیر دکمه های شاتر، سوییچ دوربین سلفی و اصلی و دکمه گالری قرار دارند. دکمه مربوط به تغییر دوربین اصلی و سلفی درون یک المان مربعی شکل قرار گرفته تا مشابه با دیگر آیکون ها باشد. این سبک طراحی جدید باعث می شود کاربران به فضای بیشتری در هنگام عکس گرفتن دسترسی داشته باشند.
  2. در اپلیکیشن دوربین، تنظیمات مربوط به مراحل فوکوس Night Sight شامل گزینه بی نهایت شده است.
  3. بخش بالایی اپلیکیشن گوگل کمرا که برای گزینه هایی مانند تایمر و فلاش در نظر گرفته شده بود، در گوگل کمرا 7.0 به یک طراحی پاپ آپ مجهز شده است.
  4. کاربران با نگه داشتن دکمه شاتر در حالت عکاسی می توانند فیلم ضبط کنند. ویدیوهای ضبط شده در این حالت دارای رزولوشن 720p هستند.

در تصاویر منتشر شده بخش تنظیمات عمومی و پیشرفته این اپلیکیشن به نمایش گذاشته شده است. انتظار می رود گوگل در تاریخ 15 اکتبر به صورت رسمی از گوشی های سری پیکسل 4 رونمایی کند. گوگل کمرا 7.0 احتمالا ماه آینده برای سایر گوشی های پیکسل عرضه خواهد شد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع