چگونه رابط کاربری جستجوی عکس گوگل را به شکل قدیم برگردانیم؟

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

ما فکر می‌کنیم گوگل دوست ندارد که شما از قسمت Google Image Search استفاده کنید. چون رابط کاربری جدید این بخش که hdk av;j آن را به تازگی به وجود آورده است به شکل فریبنده‌ای روی جستجوی شما تاثیر می‌گذارد و باعث می‌شود که به راحتی در میان میلیون‌ها عکس سردرگم شوید و در آخر هم به هدف خود نرسید و تسلیم شوید.

این تغییر ظاهر رابط کاربری بخش جستجو عکس گوگل هدفی جز برنامه‌های تجاری برای گوگل ندارد، چون گوگل قصد دارد از قسمت راست این صفحه کاربری جدید برای اتصال دادن تصاویر به فروشگاه‌ها استفاده خواهد کرد که این کار فارغ از نتیجه تجاری مثبتی که ممکن است برای گوگل و صاحبان فروشگاه‌ها داشته باشد به هیچ عنوان تجربه کاربری مطلوبی را برای بقیه کاربران به وجود نمی‌آورد.

خوشبختانه راهی برای برگرداندن رابط کاربری قدیمی به این بخش موتور جستجوی گوگل وجود دارد که البته این راه شامل نصب افزونه‌ای است که به شما اجازه می‌دهد دوباره به همان رابط کاربری قدیمی برگردید و از آن استفاده کنید.

افزونه The Google Images Restored Extension توسط Fanfare ساخته شده است. این افزونه طراحی رابط کاربری بخش جستجوی عکس گوگل را به حالت قدیمی خود برمی‌گرداند و همین طور Fanfare با اضافه کردن گزینه View Image به بخش جستجو حذف دکمه Related searches این افزونه را بهبود بخشیده است تا کاربران بتوانند به راحتی با بخش جستجوی گوگل تعامل داشته باشند و عکس مورد نظر خود را پیدا کنند و از طرفی به سرعت بتوانند آن را ذخیره کنند.

این افزونه هم برای مرورگر موزیلا فایرفاکس و هم برای گوگل کروم در دسترس است.

افزونه The Google Images Restored Extension برای فایرفاکس را می‌توانید از اینجا دانلود کنید.

افزونه The Google Images Restored Extension برای گوگل کروم را می‌توانید از اینجا دانلود کنید.

همین طور اگر برنامه نویس باشید می‌توانید کد اصلی برنامه را از طریق گیت‌هاب از اینجا ببینید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع