احتمال رونمایی از سرفیس لپ تاپ 3 با نمایشگر 15 اینچی

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – شرکت مایکروسافت قصد دارد در تاریخ 2 اکتبر، سرفیس لپ تاپ 3 با نمایشگر 15 اینچی را به دنیا معرفی کند. این محصول احتمالا به پردازنده ام ای دی مجهز می شود.

مایکروسافت قرار است در تاریخ دوم اکتبر سال جاری، رویدادی را برگزار کند. انتظار می رود که در این رویداد، علاوه بر خبر نوسازی کامپیوترهای شخصی سرفیس و معرفی سرفیس پرو جدید، از لپ تاپ های سرفیس جدید نیز رونمایی شود. اما با توجه به گزارش های دریافت شده، این شرکت قصد دارد تا سرفیس لپ تاپ 3 با نمایشگر 15 اینچی و 13.5 اینچی را با پیکربندی صفحه نمایش یکسان با سرفیس بوک 2 عرضه کند.

سرفیس لپ تاپ 3 با نمایشگر 15 اینچی، دارای نسبت تصویر 3:2 بوده و طبق معمول همراه با یک قلم به بازار می آید. جزییات بسیار کمی درباره این محصول در دسترس رسانه ها قرار گرفته؛ با این حال هنوز مشخص نیست که آیا مایکروسافت می خواهد لپ تاپ محکمی مثل Dell XPS 15 را به کاربران خود معرفی کند و یا مایل به عرضه یک اولترابوک بزرگ تر است.

اگر کمپانی مایکروسافت پای در مسیر تقویت لپ تاپ های خود بگذارد، آنگاه با به کار بردن CPU های قدرتمندتر و کارت گرافیک های اختصاصی، می تواند با سرفیس بوک رقابت کند. به این ترتیب شایعات مبنی بر عدم نوسازی سرفیس بوک 2 در سال جاری صحت پیدا می کند. جالب این که از نوامبر سال گذشته، اخبار غیر موثق دیگری پیرامون لپ تاپ سرفیس مجهز به پردازنده AMD نیز منتشر شده است. در این باره، محصولات جدید AMD یعنی APU سری اچ 35 واتی گزینه مناسبی برای لپ تاپ های سرفیس به شمار می آیند. البته امکان دارد که مایکروسافت همکاری خود با اینتل را ادامه دهد.

به هر صورت، اطلاعات بیشتری در هفته های آتی به دست ما خواهد رسید. رویداد مایکروسافت ساعت 10 صبح به وقت محلی و در روز دوم اکتبر در شهر نیویورک برگزار خواهد شد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع