پشتیبانی پیکسل۴ از پخش محتوای HD و HDR10 نتفلیکس

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

امروز نتفلیکس با به‌روزرسانی صفحه پشتیبانی خود، چندین گوشی اندرویدی جدید را به لیست مدل‌هایی که از محتوای HD و HDR10 پشتیبانی می‌کنند، اضافه کرد. در میان این گوشی‌ها نام گوگل پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس‌ال نیز به چشم می‌خورد.

پیش از این در خبرها گفته شده بود که نتفلیکس با قرار دادن این دو گوشی در لیست خود وجود آنها را تایید کرده است. با این حال خود گوگل نیز با انتشار عکسی از پیکسل۴، پخش ویدیوی قفل دستگاه با صورت و منتشر کردن اطلاعات در مورد پرچمداران آینده خود در وبلاگ این شرکت، وجود این دستگاه‌ها را رسما تایید کرده است.

دیگر پرچمدارانی که از نتفلیکس در هر دو حالت HD و HDR10 پشتیبانی می‌کنند شامل سامسونگ گلکسی سری نوت ۱۰، گلکسی فولد و گلکسی تب اس۶ می‌شوند.

علاوه بر مدل‌های فوق، پیکسل ۳، پیکسل ۳ ایکس‌ال، سونی اکسپریا ۱، الجی جی۶، ایسوس ROG Phone II، گوشی‌های می ۹تی و می ۹تی‌پرو شیائومی و ردمی K20 و ردمی K20 پرو نیز در این لیست حضور دارند.

سایر دستگاه‌های اندرویدی که اکنون قادر به تماشای محتوای نتفلیکس بصورت HD هستند نیز شامل آمازون فایر HD8 (2017،۲۰۱۸)، فایر HD10، ایسوس مموپد ۷، تبلت هواوی آنر ۵، لنوو یوگا تب۳، سامسونگ گلکسی فیل و سامسونگ تب اکتیو ۲ می‌شوند. علاوه بر این هر گوشی یا تبلتی که از پردازنده اسنپدراگون ۶۶۵ استفاده کند می‌تواند محتوای نتفلیکس را بصورت HD پخش کند.

برای مشاهده محتوای HD می‌بایست اشتراک استاندارد نتفلیکس به قیمت ۱۲٫۹۹ دلار برای یک ماه را تهیه کنید. پخش محتوا بصورت HDR نیز نیازمند تهیه اشتراک پریمیوم با قیمت ماهیانه ۱۵٫۹۹ دلار است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع