حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

جشنواره فروش دوربین فوق‌العاده پاناسونیک FZ2500

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

پاناسونیک FZ2500 با قابلیت‌های گسترده‌، گزینه‌ی ایده‌‌آلی برای کاربران خانگی، افراد همیشه در سفر و عکاسان و فیلمبرداران نیمه‌حرفه‌ای به شمار‌ می‌رود که در حال حاضر با تخفیف ویژه‌ای به فروش می‌رسد.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی تک تایمز در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

سوپرزوم‌ها (Superzoom) یکی از انواع جذاب دوربین‌های خانگی به‌شمار می‌رود. این دسته از دوربین‌های عکاسی به‌لطف تجهیز به لنز‌هایی با زوم اپتیکال قابل‌توجه، بدنه‌ای بزرگ با کلید‌های کنترلی متعدد، امکانات گسترده‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. با پیشرفت گوشی‌های هوشمند در بخش دوربین، شرکت‌های سازنده‌ی دوربین‌های عکاسی، به استفاده از حسگر‌های بزرگ‌تر در محصولات خود روی آوردند تا با بهبود قابل‌توجه کیفیت عکاسی به‌خصوص در شرایط نوری اندک و ایزو‌های بالا، فاصله‌ی خود را با گوشی‌های هوشمند همچنان حفظ کنند. دوربین‌های سوپرزوم به واسطه‌ی لنز با قابلیت زوم اپتیکال بالا، عملکرد راحت و سریع، توانایی خوب در عکاسی و فیلم‌برداری و قیمت مناسب، یکی از گزینه‌های ایده‌آل برای کاربران خانگی و سفر‌ها نیز به‌شمار می‌رود. همچنین علاقه‌مندان به عکاسی نیز می‌توانند با استفاده از این دوربین‌ها، نه‌تنها به نحوه‌ی اعمال تنظیمات مناسب شاتر، دیافراگم و ایزو و عملکرد هر یک مسلط خواهند شد، بلکه به واسطه‌ی زوم اپتیکال بالا امکان تغییر سریع قاب و در نتیجه درک بهترین نمونه را خواهند داشت.

معرفی ویدیویی پاناسونیک FZ2500

پاناسونیک را می‌توان یکی سردمداران تولید دوربین‌های سوپرزوم دانست؛ جایی که سال‌های پیش با محصولات توانمندی مانند FZ28 ،FZ38 و FZ150 بخش زیادی از بازار را از آن خود کرده بود. غول دنیای فناوری پس از سال‌ها تجربه در تولید دوربین‌های سوپرزوم، در حال حاضر FZ2500 را به‌عنوان پرچم‌دار این بخش از محصولات خود، در دسترس علاقه‌مندان قرار داده است.

پاناسونیک سال ۲۰۱۴ و با تولید FZ1000، وارد گود تولید دوربین‌های سوپرزوم رده‌بالا با حسگر‌های ۱ اینچی شد. در ادامه این شرکت با دریافت بازخورد‌های کاربران و بهبود همه‌جانبه‌ی FZ1000، نسل جدید آن را با نام FZ2500 به بازار عرضه کرد. لومیکس FZ2500 در کنار بهبود‌های گسترده در بخش عکاسی، به قابلیت‌های حرفه‌ای فیلم‌برداری مجهز شده است تا نه‌تنها گزینه‌ی جذابی برای کاربران عادی و خانگی باشد، بلکه کاربران نیمه‌حرفه‌ای نیز قادر به تأمین نیاز‌های خود به‌واسطه‌ی این دوربین باشند.

Panasonic Lumix DMC-FZ2500 (DMC-FZ2000)

پاناسونیک در لومیکس FZ2500 از حسگر یک اینچی با رزولوشن ۲۰.۱ مگاپیکسلی بهره برده است که تقریبا مساحتی چهار برابر حسگر‌های دوربین‌های کامپکت و گوشی‌های هوشمند است. پاناسونیک طبق روال همیشگی، استفاده از لنزهای شرکت لایکا در محصولات رده‌بالای خود، FZ2500 را نیز به عدسی‌های ساخت شرکت نام‌دار لایکا مجهز کرده است تا از لحاظ اپتیکی هیچ کمبودی نداشته باشد. لنز لایکا DC Vario-Elmarit با ۱۶ المان در ۱۱ گروه، فاصله‌ی کانونی ۴۸۰-۲۴ میلی‌متری و گشودگی دیافراگم f/2.8-4.5، زوم اپتیکال ۲۰ برابری را در کنار روشنایی بالا در اختیار کاربران قرار می‌دهد. طراحی فوق‌العاده‌ی این لنز ثبت تصاویر ماکرو از فاصله‌ی ۳ سانتی‌متری سوژه را نیز ممکن می‌کند. لرزشگیر اپتیکال ۵ محوره نیز کمک زیادی به ثبت تصاویر شارپ حتی در فواصل کانونی بالا می‌کند.

Panasonic Lumix DMC-FZ2500 (DMC-FZ2000)

استفاده از حسگر بزرگ و لنز باکیفیت منجر به بدنه‌ای بزرگ با ابعاد مشابه DSLRها شده است تا FZ2500 وزنی برابر با ۹۶۶ گرم داشته باشد. کاربران قادر به ثبت تصویر از طریق نمایشگر لمسی و چرخان ۳ اینچی با رزولوشن ۱.۰۴ میلیون نقطه در کنار منظره‌یاب اولد با رزولوشن ۲.۳۶ میلیون نقطه و بزرگنمایی ۰.۷۴ برابر در لومیکس FZ2500 خواهند بود. دو رینگ چرخان در بالای دوربین برای اعمال سریع تنظیمات مدنظر، رینگ‌‌های تغییر حالت عملکرد و Drive دوربین در کنار ۷ کلید Fn قابل سفارشی‌سازی، FZ2500 را به دوربینی ایده‌آل برای کاربران نیمه‌حرفه‌ای و حتی افراد آماتور تبدیل می‌کند تا نه‌تنها قادر به اعمال تنظیمات مدنظر خود در کوتاه‌ترین زمان باشند، بلکه با استفاده از این دوربین خود را آماده‌ی ورود به دنیای DSLRها کنند. 

Panasonic DMC-FZ2500

پاناسونیک FZ2500 را تا حدی به قابلیت‌های گسترده‌ی فیلم‌برداری مجهز کرده است که می‌توان از آن به‌عنوان یکی از گزینه‌های توانمند دنیای دوربین‌ها در امور فیلم‌برداری نام برد. ضبط کلیپ‌های DCI 4K با نرخ ۲۴، UHD 4K با ۳۰ و Full HD تا حداکثر ۱۲۰ فریم‌بر‌ثانیه تنها بخشی از توانایی‌های این دوربین است. لومیکس FZ2500 با پشتیبانی از پروفایل‌های Cine D ،Cine V و V-Log L، امکان اصلاح حرفه‌ای رنگ را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. فیلتر ND داخلی، ورودی میکروفن، خروجی هدفون و mini HDMI، از دیگر نیاز‌های فیلمبرداران به شمار می‌رود که FZ2500 به آن‌ها مجهز است. لازم به ذکر است که این دوربین سوپرزوم از طریق درگاه HDMI قادر به ارایه‌ی محتوای 4K‌ با عمق رنگ ۱۰ بیت و رنگ‌برداری ۴:۲:۲ است.

فناوری فوکوس خودکار DFD پاناسونیک با ۴۹ نقطه‌ی فوکوس و سرعت ۰.۰۹ ثانیه برای شناسایی و فوکوس روی سوژه، خبر از سرعت عمل و دقت بالای لومیکس FZ2500 در این زمینه می‌دهد تا حتی در کاربری‌های ورزشی نیز بتوان از آن بهره برد. عکاسی پیاپی با نرخ ۱۲ فریم‌بر‌ثانیه، قابلیت 4K Photo، وای‌فای و فلاش داخلی، از دیگر قابلیت‌های دوربین سوپرزوم پاناسونیک FZ2500 به‌شمار می‌رود.

Panasonic Lumix DMC-FZ2500 (DMC-FZ2000)

اگر به‌دنبال دوربینی سریع، توانمند در عکاسی و فیلم‌برداری، لنز با قابلیت زوم بالا، بدنه‌‌ای باکیفیت و امکانات گسترده هستید، پاناسونیک FZ2500 یکی از بهترین گزینه‌های حال حاضر بازار به‌شمار می‌رود. این دوربین با گارانتی ۱۸ ماهه آژند سرویس، نمایندگی رسمی پاناسونیک در ایران به فروش می‌رسد.

آژند سرویس طی مدتی محدود با شرایط فروش ویژه، دوربین عکاسی پاناسونیک FZ2500 را با ۱۴ درصد تخفیف از قیمت پیشین ۱۵ میلیون تومان، در حال حاضر با مبلغ ۱۲٬۹۰۰٬۰۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رساند. نمایندگان رسمی این شرکت نیز می‌توانند با تماس و درخواست از آژند، این دوربین را با ۱۹ درصد تخفیف و به قیمت ۱۲٬۱۵۰٬۰۰۰ تومان خرید کنند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع