مایکروسافت زمان برگزاری کنفرانس بیلد 2020 را اعلام کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – شرکت مایکروسافت به صورت رسمی زمان برگزاری کنفرانس بیلد 2020 توسعه دهندگان را اعلام کرد. این رویداد از 19 مه الی 21 مه در شهر سیاتل برگزار می شود.

کنفرانس بیلد مایکروسافت به عنوان بزرگ ترین رویداد این شرکت هر ساله با محوریت توسعه دهندگان و موضوعات پیرامون این شرکت برگزار می شود. براساس اخبار رسمی منتشر شده، شرکت مایکروسافت از 19 الی 21 ماه مه میلادی در شهر سیاتل میزبان کنفرانس بیلد 2020 خود خواهد بود. با این حال هنوز خبری از زمان آغاز فروش بلیط نیست، اما در صورت تمایل با ارسال ایمیل می توان اطلاعات لازم درباره این رویداد را دریافت کرد.

کنفرانس بیلد 2020

اگرچه کنفرانس بیلد مایکروسافت معمولا به توسعه دهندگان مرتبط است، اما مایکروسافت همواره در این رویداد به معرفی برنامه های خود برای بروزرسانی ها و ویژگی های ویندوز، آفیس، مرورگر اج، دستیار صوتی کورتانا و دیگر برنامه ها و سرویس ها می پردازد. با این حال نمی توان دقیقا گفت که برنامه مایکروسافت برای این رویداد چه خواهد بود، شاید این رویداد هم در ادامه برنامه های حاضر در رویداد سرفیس در اکتبر 2019 باشد.

در سال های گذشته، مایکروسافت در ماه فوریه تاریخ برگزاری کنفرانس بیلد را به صورت عمومی اعلام می کرد، اما امسال طی یک پست در بلاگ خود در کنار کنفرانس بیلد 2020، تاریخ دقیق برگزاری سایر رویداد های مهم خود در سال 2020 را نیز منتشر کرد.

طی دو سال گذشته، کنفرانس بیلد مایکروسافت و رویداد I/O گوگل به صورت هم زمان برگزار می شد که این موضوع به دردسر بزرگی برای توسعه دهندگان تبدیل شده بود. حال، از آن جا که رویداد بیلد مایکروسافت در سال آینده کمی دیرتر نسبت به سال های گذشته برگزار می شود، شاید توسعه دهندگان قادر به شرکت در هر دو رویداد باشند؛ با این حال هنوز کمپانی گوگل تاریخ برگزاری رویداد خود را اعلام نکرده است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع