وان پلاس 7T در بنچمارک گیک بنچ حاضر شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – وان پلاس 7T چند روز دیگر به صورت رسمی معرفی می شود. به تازگی این گوشی هوشمند در Geekbench مشاهده شده است.

وان پلاس دیروز رندرهای رسمی پرچمدار آینده خود را منتشر کرد. این گوشی هوشمند به دوربین اصلی سه گانه مجهز شده که درون یک المان دایره ای شکل قرار دارد. حال به تازگی گوشی وان پلاس 7T با نام وان پلاس HD1903 در بنچمارک گیک بنچ حاضر شده است. این بنچمارک مشخصات چندانی را از این گوشی هوشمند در اختیار رسانه ها قرار نمی دهد.

دستگاه موجود در این بنچمارک دارای 8 گیگابایت رم بوده و قدرت آن را چیپست اسنپدراگون 855 پلاس تامین می کند. لازم به ذکر است؛ این گوشی در نسخه 5.0.1 بنچمارک Geekbench حضور پیدا کرده است، بنابراین امتیاز آن پایین تر از نسخه های قبلی است.

وان پلاس 7T گیک بنچ

وان پلاس 7 تی در بخش تک هسته ای امتیاز 791 و در بخش چند هسته ای امتیاز 2855 را کسب کرده است. در کنار این محصول، شاهد رونمایی از وان پلاس 7 تی پرو نیز خواهیم بود. این دستگاه نیز به دوربین اصلی سه گانه مجهز می شود که البته به صورت عمودی روی پنل پشتی قرار می گیرد. شایعات به تامین قدرت این اسمارت فون توسط چیپست اسنپدراگون 855 پلاس و امکان فیلمبرداری صحنه آهسته به صورت 960 فریم بر ثانیه اشاره می کنند.

رندر وان پلاس 7T پرو

در حالی که وان پلاس به رونمایی از گوشی های سری 7T در بسیاری از کشورها اشاره کرده، خبر از معرفی وان پلاس 7T در ایالات متحده آمریکا داده است. با توجه به این موضوع، احتمالا وان پلاس 7 تی پرو در این کشور برای فروش عرضه نمی شود.

مراسم وان پلاس در تاریخ 26 سپتامبر در هند و ایالات متحده آمریکا برگزار می شود. وان پلاس علاوه بر این دو کشور، مراسمی را در تاریخ 10 اکتبر در لندن برگزار خواهد کرد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع