تلویزیون هواوی Vision با نمایشگر 4K رسما معرفی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – تلویزیون هواوی Vision از راه رسید. این تلویزیون هواوی دارای رزولوشن 4K بوده و در اندازه های مختلف به فروش می رسد. ریموت این دستگاه دارای بلوتوث 5.0 است.

هواوی از اولین تلویزیون خود با نام ویژن رونمایی کرد. این تلویزیون همزمان با گوشی های سری میت 30 معرفی شد. در گذشته زیرمجموعه این شرکت، آنر از تلویزیون Honor Vision رونمایی کرده بود. تلویزیون هواوی ویژن از سیستم عامل هارمونی و فناوری کوانتوم دات بهره می برد. این دستگاه در اندازه های 55، 65 و 75 اینچی وارد بازار می شود.

تلویزیون هواوی Vision از گاموت رنگی بالایی بهره می برد و حداکثر دارای رفرش ریت 120 هرتز است. ریموت کنترل این محصول دارای تاچ پد بوده و به بلوتوث 5.0 مجهز شده است. هواوی برای این محصول خود قابلیت تماس تصویری AI Video Call را در نظر گرفته که قادر به شناسایی چهره و ردیابی آن است. هواوی با استفاده از هوش مصنوعی قابلیت های متنوعی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

تلویزیون هواوی ویژن

تلویزیون هواوی ویژن از سیستم صوتی هوشمند 1 + 1 + 8 بهره می برد که خبر از کیفیت صوتی بالای آن می دهد. در حال حاضر هواوی اطلاعاتی در رابطه با قیمت و یا تاریخ عرضه این محصول منتشر نکرده است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع