ردمی 8A با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی در تاریخ 25 سپتامبر معرفی می شود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – ردمی 8A در تاریخ 25 سپتامبر به صورت رسمی معرفی می شود. انرژی این گوشی هوشمند را یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می کند.

ردمی 7A که در ماه مه معرفی شده بود، هفته آینده از نسل آینده آن رونمایی می شود. ردمی 8A در تاریخ 25 سپتامبر از راه می رسد. سازنده آن خبر از تامین انرژی این اسمارت فون توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی داده است. نسل کنونی آن دارای یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی است. شیائومی برای رونمایی از این محصول یک صفحه مخصوص این رویداد در سایت خود ایجاد کرده است.

بر اساس تصویری که در این صفحه قرار دارد، محصول آینده شیائومی از برش نمایشگر بهره می برد. این برش نمایشگر به صورت قطره ای بوده و دوربین سلفی را میزبانی می کند. در گذشته شاهد کسب تاییدیه TENAA توسط این گوشی هوشمند بودیم و همچنین تصاویری از آن در اختیار ما قرار گرفته بود. این تصاویر، طراحی پنل جلویی و پشتی آن را به نمایش می گذارند.

تصاویر ردمی 8A

شیائومی مشخصات فنی این گوشی هوشمند را مشخص نکرده؛ با این حال تاییدیه TENAA آن ها را فاش کرده است. این دستگاه به صفحه نمایش 6.2 اینچی با رزولوشن اچ دی پلاس مجهز می شود. قدرت آن را یک پردازنده 8 هسته ای با فرکانس 2.0 گیگاهرتز تامین می کند و در نسخه های مختلف مجهز به 2/3/4 گیگابایت رم در اختیار خریداران قرار می گیرد.

بر اساس اطلاعات موجود در TENAA، گوشی ردمی 8A به سیستم عامل پیش فرض اندروید 9 پای و 16/32/64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می شود. روی پنل پشتی این دستگاه دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی قرار می گیرد و تصاویر سلفی کاربران نیز توسط یک سنسور 8 مگاپیکسلی ثبت می شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع