حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

بهترین هتل های تبریز کدامند؟

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

—————- رپرتاژ آگهی —————–

تبریز شهر اولین ها است و حتی میزبان اولین هتل مدرن ایران هم بوده است. امروز هم می توان بهترین و شیک ترین هتل ها را در این شهر دید. هتل های تبریز هم مانند هر جای دیگر خوب و بد دارند، چند ستاره یا بی ستاره هستند؛ برخی در چند قدمی جاذبه های شهر قرار دارند و برخی فرسنگ ها دورند. اگر مسافر تبریز هستید و به دنبال رزرو هتل در این شهر، مقاله بهترین هتل های تبریز کدامند را در وبلاگ رزرو هتل جااینجاس بخوانید و بعد با توجه به هدف سفر و بودجه خود دست به انتخاب بزنید.

 

هتل پارس تبریز




هتل پارس ائل گلی که نام خود را از پارک مشهور تبریز گرفته، یکی از محبوب ترین و در عین حال لوکس ترین هتل های این شهر است. نزدیک به 18 سال از عمر هتل پارس تبریز می گذرد. 179 اتاق و سوئیت که به بهترین و مدرن ترین امکانات روز مجهز هستند، در 17 طبقه پذیرای مسافران هستند. فقط کافیست وارد هتل پارس ائل گلی شوید و یک شب را در اتاق های آن بمانید. آن وقت معنای اقامت دلچسب را خواهید فهمید! در هتل ائل گلی همه چیز برای شما فراهم است؛ از امکانات ساده ای مانند آنتن مرکزی و اینترنت تا امکانات لوکسی مثل سونا و جکوزی، فروشگاه، سالن بدنسازی و مجلل ترین رستوران های گردون و غیر گردون!

 

ستاره هتل :5 ستاره

 

هتل بین المللی تبریز




هتل بین المللی تبریز واقعا یک هتل بین المللی است! از معماری تلفیقی، نورپردازی منحصر به فرد و دکوراسیون لوکس هتل گرفته تا رستوران تابستانه، استخر و سونا! عمر هتل بین المللی به سال 1351 برمی گردد؛ البته در سال 1394 هم نوسازی شده و نیازی نیست نگران قدیمی بودن ساختمان باشید. خیلی از مسافران تجربه رستوران تابستانه را به دیگران پیشنهاد کرده اند. نشستن در کنار استخر آن هم در هوای خنک تابستان تبریز و چشیدن طعم خوشمزه ترین غذاها لذت متفاوتی است که فقط در هتل بین المللی می توانید تجربه کنید.

 

ستاره هتل : 4 ستاره


 

هتل شهریار تبریز




هتل شهریار تبریز که در سر در آن نام هتل بین المللی شهریار به چشم می خورد، در یکی از خوش آب و هواترین نقاط تبریز قرار گرفته است. مدرن و لوکس بودن را می توان در همه جای هتل از تمام 6 طبقه تا همه 202 اتاق و سوئیت حس کرد. اتاق ها تمیز و مجهز به اینترنت، سیستم سرمایش و گرمایش و شبکه پخش فیلم هستند. خودِ هتل هم آنقدر امکانات تفریحی دارد که به نوعی گشت و گذار تلقی می شود. سالن ورزشی، سونا، استخر سرپوشیده، ماساژ، جکوزی، فضای سبز و حتی آتلیه عکاسی هم در هتل شهریار هست تا خستگی سفر را از تن شما بزداید.

 

ستاره هتل : 5 ستاره


 

هتل لاله پارک تبریز




هتل لاله پارک تبریز نه فقط در اسم که در همه چیز یک هتل پنج ستاره است! 17 طبقه و 220 اتاق و سوئیت مختلف در یک زمین وسیع به مساحت 29 هزار متر مربع پراکنده شده اند. هر چند هتل لاله پارک چندان قدمتی ندارد و در سال 1395 به جرگه هتل های تبریز پیوسته، اما لوکس ترین هتل شهر است و البته یکی از بزرگ ترین هتل های زنجیره ای کشور ترکیه!

شاید کنجکاو باشید بدانید که هتل لاله چگونه عنوان مجلل ترین هتل تبریز را از آنِ خود کرده است. در اتاق ها و سوئیت ها همه چیز از کف پوش و دیوارپوش تا خوشخواب و سرویس بهداشتی از بهترین ها تهیه شده است. اتاق ها تمیز و دلباز هستند و هر روز هم نظافت می شوند. صرف نظر از سوئیت ها، امکانات عمومی هتل نیز شما را انگشت به دهان می کند: مجموعه ورزشی وسیع متشکل از مرکز سلامت، حمام ترکی، ماساژ، سونا خشک و بخار، اتاق پیلاتس و یوگا؛ 126 باب فروشگاه که تمام برندهای بین المللی را می توان در آن دید؛ رستوران با خوشمزه ترین غذاهای ایرانی و فرنگی و سالن همایش و پذیرایی.

 

ستاره هتل : 5 ستاره


 

هتل گسترش تبریز




هتل گسترش تبریز جزو هتل های نوساز این شهر نیست و حداقل 50 سالی از ساختش می گذرد. به نظر می رسد این هتل هنر دست مهندسان و پیمانکاران خارجی باشد. اما خوب جای نگرانی نیست، چرا که هتل گسترش همین اواخر یعنی در سال 1395 نوسازی شده و حالا یک هتل لوکس با امکانات مدرن است که 13 طبقه و 150 باب اتاق و سوئیت دارد.

هتل گسترش تبریز یک مجموعه کامل از بهترین و لوکس ترین امکانات رفاهی را در اختیار شما قرار می دهد. سه رستوران مجزا که هر غذا، نوشیدنی و دسری را برایتان سرو می کند. ضمن اینکه تفریح و ورزش شما قرار نیست در طول اقامت تان در این هتل متوقف شود؛ استخر، سونای خشک و بخار، جکوزی، سالن ماساژ و بدنسازی، آب درمانی و غیره شما را در طول سفر سرحال و شاداب نگاه می دارد. شاید به همین دلیل باشد که مسافران هتل گسترش را طیف های مختلف تشکیل می دهند؛ از مسافران عادی تا خارجی ها و حتی تیم های ورزشی!

 

ستاره هتل : 4 ستاره


 

هتل آزادی تبریز




برای هتلی که تنها یک سال از عمر آن می گذرد، قرار گرفتن در لیست بهترین ها گواه همه چیز است. هتل آزادی تبریز سه ستاره دارد و چهار طبقه. اتاق ها هم یا پنت هاوس هستند، یا یک تخته شمالی یا دو تخته شمالی. از بابت امکانات اتاق ها هم که خیالتان راحت باشد؛ حمام و سرویس بهداشتی تمیز، اینترنت رایگان، تهویه مطبوع و غیره در اختیار شماست.

البته هتل آزادی فقط یک هتل نیست. با اقامت در این هتل می توانید از امکانات بیشماری استفاده کنید. مثلا در فضای دلنشین کافی شاپ یک فنجان قهوه میل کنید؛ در کافه سینما هم کافه نشینی کنید و هم از تماشای فیلم لذت ببرید؛ خوشمزه ترین غذاها را در رستوران میل کرده و خستگی تن خود را در حمام ترکی هتل به در کنید.

 

ستاره هتل : 3 ستاره

 

هتل کاسپین تبریز




هتل کاسپین تبریز هم از جمله هتل های جوان شهر است؛ در سال 1396 شروع به کار کرده؛ 5 طبقه مثبت، 2 طبقه منفی و 20 باب اتاق دارد. هر امکاناتی که برای یک هتل 3 ستاره لازم است در اتاق ها وجود دارد؛ از سرویس بهداشتی فرنگی تا تهویه مطبوع، تلویزیون، اینترنت و مینی بار. البته همه چیز به امکانات داخل اتاق ها محدود نمی شود. مثلا خدمات ویژه معلولین که در کمتر هتلی دیده می شود، در هتل کاسپین وجود دارد. ترانسفر رفت و برگشت یا تور شهری هم رفت و آمد شما را آسان می کنند. یک رستوران دنج با دکوراسیون و نورپردازی شیک هم غذاهای خوشمزه برایتان سرو می کند.

 

ستاره هتل : 3 ستاره

 

 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی و فناوری مراجعه کنید.
منبع