تتلو رکورد کامنت اینستاگرام را شکست!

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – امیر تتلو، خواننده پرحاشیه ایرانی طی یک هفته رکورد کامنت اینستاگرام در جهان را با 15 میلیون کامنت و تعداد 1 میلیون و 900 هزار فالوور در دنیا شکست.

شبکه‌های اجتماعی تریبون مستقیم افراد مشهور با طرفدارانشان است و این روزها همه افراد با استفاده از این شبکه‌ها وارد تعامل با طرفداران خود می‌شوند.

امیر تتلو نام پر حاشیه‌ای است. چندی پیش بود که امیر تتلو از طرف اینستاگرام کارت قرمز دریافت کرد و صفحه‌اش با تعداد 4 میلیون فالوور بسته شد. امروز بعد از گذشت ماه‌ها از آن ماجرا امضای تتلو زیر رکورد جدیدی دیده می‌شود.

امیر تتلو رکورد کامنت اینستاگرام

تتلو این‌بار با تعداد فالوور یک میلیون و 900 هزار تایی توانست رکورد جهانی بیشترین کامنت اینستاگرام در جهان را شکسته و پرچمدار کامنت دنیا باشد.

تتلو برای پخش آخرین آهنگ از آلبوم اخیرش از هواداران خود درخواست کرد تعداد کامنت این پست را به 10 میلیون برسانند. در ادامه این شرط به 13 میلیون تغییر کرد و در نهایت در تعداد کامنت 15 میلیونی آلبوم جدید تتلو با دربی بزرگ پایتخت بسته شد و همزمان طرفدارنش رکورد جهان را شکستند.

شایان ذکر است؛ تتلو با تعداد فالووری قریب به 2 میلیون توانست به این رکورد دست یابد در حالی که  آخرین رکورد جهانی پیش از تتلو مربوط به کاربری در اینستاگرام بود که با 17 میلیون کاربر به تعداد 7 میلیون کامنت دست پیدا کرده بود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع