حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

بهترین پیام‌رسان‌های اندروید در سال ۲۰۱۹

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

پیام‌رسان‌های بسیاری با امکانات متنوع برای استفاده وجود دارند اما بهترین آنها در سال ۲۰۱۹ کدام است؟ با ما همراه باشید تا شما را با آنها آشنا کنیم.

به آرامی اما قطعا، مردم سراسر جهان از پیامک و MMS به عنوان راه پیش فرض برای ارسال پیام متنی به دیگران فاصله می‌گیرند. این روند از سال‌ها پیش با برنامه‌هایی مانند AOL آغاز و حال به گزینه‌های قدرتمندتری تبدیل شده‌اند که امکانات مختلفی را به کاربر ارائه می‌کنند. میزان رقابت و تحولات در سال‌های اخیر در بین پیام‌رسان‌ها به شدت افزایش یافته و امروزه بیشتر از آنچه که همیشه نیاز بوده، گزینه‌هایی برای انتخاب و استفاده وجود دارد. حال با این شرایط سوالی که برای اغلب ما پیش آمده، این است که بهترین پیام‌رسان دنیا کدام است؟ در این لیست قصد معرفی بهترین پیام‌رسان‌های اندروید را به شما داریم.

پیام‌رسان تلگرام

تلگرام یکی از بهترین پیام‌رسان‌های حال حاضر دنیا از نظر حفظ حریم شخصی و امنیت است. این برنامه از الگوریتم‌های رمزنگاری مختلفی مانند AES برای تامین امنیت کاربران استفاده می‌کند که همین امر باعث می‌شود تلگرام در بین امن‌ترین سرویس‌های پیام‌رسانی دنیا قرار بگیرد. این برنامه دارای قابلیت‌هایی مانند اشتراک گذاری انواع مختلف فایل‌ها، گروه، کانال و ربات است. تلگرام توانسته در مدت زمانی کوتاه، محبوبیت بسیاری نزد جهانیان به خصوص کاربران ایرانی پیدا کند و هم اکنون کاربران بسیاری از آن در سراسر جهان استفاده می‌کنند. همچنین نسخه‌های غیررسمی بسیاری از تلگرام (مانند موبوگرام) بدست توسعه دهندگان مختلف در سراسرجهان منتشر شده است که توانسته‌اند به واسطه امکانات بیشتر و جذاب‌تری که نسبت به نسخه اصلی تلگرام به کاربران ارائه می‌کنند، به محبوبیت بسیاری دست یابند.

پیام‌رسان واتساپ

کمتر کسی است که اسم واتساپ را نشنیده باشد؛ بدون شک این برنامه، محبوب‌ترین پیام‌رسان حال حاضر دنیاست. واتساپ به کمک امکانات متعدد، بروزرسانی های مکرر و امنیت بسیاربالایی که دارد تبدیل به رقیبی قدرمند برای هر پیام‌رسانی شده است. این پیام‌رسان دارای امکاناتی مانند تماس صوتی، تماس تصویری و گروه است. واتساپ قدرتمند، در دسترس، امن و بسیار محبوب است که همین امر آن را به گزینه‌ا  ی ایده آل برای نصب برروی گوشی تبدیل می‌کند.

پیام‌رسان اسنپ چت

یکی از منحصرترین پیام‌رسان‌های حال حاضر دنیا اسنپ چت است. این برنامه از موارد مختلفی مانند تماس صوتی، پیام‌های تصویری، پیام‌های متنی و امکان ارسال و ساخت تصاویر بامزه پشتیبانی می‌کند. یکی از قابلیت‌های جالب اسنپ چت، حذف پیام‌ها پس از مشاهده است که این امر بدین معناست که هیچ تاریخچه‌ای از گفتگوهای شما در هیچ‌جا وجود نخواهد داشت. استوری از دیگر قابلیت‌های اسنپ چت است که به کمک آن می‌توانید برای مدت ۲۴ ساعت یک سری موارد را با دوستان خود به اشتراک بگذارید؛ بعد از این مدت زمان استوری‌های قرارداده شده از بین می‌روند و دیگر توسط هیچکس قابل مشاهده نیستند. اسنپ چت به واسطه امکانات جالب و خاصی که دارد طرفداران بسیاری در همه سنین به خصوص قشر جوان جامعه دارد.

پیام‌رسان وایبر

شاید وایبر در همه نقاط جهان محبوب و پرطرفدار نباشد اما بازهم یکی از پیام‌رسان‌های محبوب دنیاست. این پیام‌رسان مجموعه‎‌ای از امکانات جذاب مانند پیام‌های خود تخریب، گروه و تماس تصویری را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. البته شما در این پیام‌رسان می‌توانید اخبار سراسر جهان را نیز دنبال کنید و از کوچکترین وقایع جهان آگاه باشید. هرچند که وایبر از سایر برنامه‌های پیام‌رسان کمی سنگین‌تر است اما تجربه‌ای ساده، روان و کم‌نظیر را به شما ارائه می‌کند.

پیام‌رسان‌های معروف و بزرگ دیگری نیز وجود دارد که در لیست ما قرار ندارد. درصورتی که از هریک از موارد نام برده یا از پیام‌رسان دیگری استفاده میکنید نظر خود را در مورد آن با ما و کاربران سایت مینی روید به اشتراک بگذارید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع