اچ تی سی Wildfire R70 مجوز NBTC تایلند دریافت کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – گوشی جدید اچ تی سی Wildfire R70 چندی پیش در فهرست NBTC تایلند به نمایش درآمد. این محصول در واقع ساخت کشور تایوان است.

همانطور که می دانید، سری گوشی های وایلد فایر جدید حدود یک ماه پیش وارد بازار جهانی شدند. شرکت HTC حدودا 40 روز پیش، گوشی میان رده Wildfire X مجهز به چیپست هلیو P22 و دوربین اصلی سه گانه را به دنیا معرفی کرد (اچ تی سی Wildfire X مجهز به دوربین اصلی سه گانه رونمایی شد). گفته می شود که پیش از ورود این سری جدید به بازار، سایر گوشی های HTC از جمله Wildfire E و Wildfire E پلاس مجوز لازم را دریافت کرده بودند. اما شرکت تصمیم گرفت تا تنها از گوشی وایلد فایر ایکس رونمایی کند.

حال گوشی جدیدی به نام‏ اچ تی سی Wildfire R70 نیز چند روز پیش در فهرست NBTC تایلند به نمایش درآمد. این محصول در کشور تایوان تولید شده اما ظاهرا اپراتور آن کمپانی تایلندی لاوا اینترنشنال است. جالب آن که گوشی وایلد فایر ایکس نیز به لحاظ فنی توسط کمپانی InOne Technology به ثبت رسیده است. این شرکت در واقع مالکیت برند لاوا را در اختیار دارد. گرچه گوشی Wildfire R70 در فهرست محصولات اچ تی سی قرار دارد، اما در حقیقت بخشی از توافقات این شرکت با InOne به شمار می آید.

همانطور که می دانید، کمپانی فنلاندی اچ ام دی گلوبال در حال حاضر صادر کننده مجوز برای برند نوکیا است. شرکت تی سی ال و آپتیموس اینفرکام نیز برند بلک بری را در اختیار دارند. پس می توان گفت که صدور مجوز برای انتخاب یک نام تجاری، موضوع جدیدی در صنعت تلفن همراه به شمار نمی آید.

متاسفانه هنوز اطلاعات چندانی درباره اسمارت فون اچ تی سی Wildfire R70 وجود ندارد، اما به زودی منتظر رسیدن خبرهای جدید در رابطه با این محصول باشید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع