حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

گوشی MI Mix Alpha شیائومی با صفحه نمایش دورتادور و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد بود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

کمپانی چینی شیائومی گوشی هوشمند جدیدی را عرضه و وارد بازار کرده است. گوشی جدید این کمپانی MI Mix Alpha نام دارد که قرار است یکی از خلاقانه‌ترین تلفن‌های هوشمند کمپانی شیائومی و علاوه بر این در تمام بازار باشد.

شاید بپرسید دلیل این خلاقانه بودن چیست؟ مهم‌ترین و هیجان انگیزترین بخش گوشی جدید MI Mix Alpha در صفحه نمایش آن است که قرار است طرح جدیدی در تمام بازار باشد. گوشی هوشمند MI Mix Alpha تبدیل به اولین گوشی هوشمند دنیا شد که در طراحی آن دور تا دور بدنه این گوشی صفحه نمایش قرار دارد. این صفحه نمایش دور تا دور علاوه بر کناره‌های گوشی شامل بدنه پشت آن نیز می‌شود و حتی پشت گوشی نیز برای نمایش دادن محتواهای مختلف دارای صفحه است.

این صفحه نمایش دو طرفه ضخامتی به اندازه ۲٫۱۵ میلی متر دارد و قرار است در قسمت پشتی این گوشی هوشمند محل قرار گیری دوربین‌های این MI Mix Alpha باشد.

طبق اعلام رسمی کمپانی شیائومی طراحی نقش بسیار کلیدی را برای رسیدن به میزان ۱۸۰ درصدی نرخ صفحه به بدنی ایفا می‌کند که این نشان از طراحی هوشمند و خلاقانه این کمپانی است.

این گوشی هوشمند قدرتمند قرار است با چیپست Snapdragon 855 Plus به همراه ۱۲ گیگابایت RAM و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی برای ذخیره سازی در دسترس کاربران قرار بگیرد. این میزان RAM و حافظه داخلی نشان از این دارد که کمپانی شیائومی قصد دارد یک گوشی فوق العاده قدرتمند را به طرفداران خود هدیه بدهد.

باتری گوشی هوشمند MI Mix Alpha با استفاده از نانو سیلیکون کاتد ۴۰۵۰ میلی آمپر است و این گوشی با تحمل میزان ۴۰ وات قابلیت شارژ سریع نیز دارد.

اگر بخواهیم کمی درباره دوربین این گوشی هوشمند صحبت کنیم باید گفت که گوشی MI Mix Alpha با سه دوربین طراحی و تولید شده است که دوربین اصلی آن رزولوشن فوق العاده ۱۰۸ مگاپیکسل دارد که از سنسور سامسونگ ISOCELL Bright HMX بهره می‎برد. این سنسور ۱/۱٫۳۳ اینچی با سایز پیکسل ۱٫۶ میکرون است.

در کنار دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی گوشی هوشمند MI Mix Alpha قرار است با یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی UltraWide با زاویه ۱۱۷ درجه و یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با سنسور عمق کامل شود. این سنسورهای دوربین گوشی MI Mix Alpha با استفاده از شیشه یاقوت کبود در برابر ضربات، فشار و یا گرد و خاک محافظت می شوند.

در گوشی MI Mix Alpha شاهد تکنولوژی ارتباط ۵G نیز خواهیم بود و دیگر ویژگی گوشی هوشمند MI Mix Alpha پشتیبانی از دو سیم کارت است.

کمپانی شائومی علاوه بر موارد گفته شده از قابلیت‌های هوش مصنوعی نیز در گوشی MI Mix Alpha استفاده کرده است. هوش مصنوعی که شیائومی در این گوشی قرار داده است به اندازه کافی هوشمند است تا جهت یابی این تلفن هوشمند را به درستی تشخیص دهد و محتوا را نسبت به جهت گیری گوشی تغییر بدهد، همچنین این هوش مصنوعی قدرت تشخیص برخورد ناخودآگاه نقاط مختلف دست به صفحه را دارد تا بتواند به درستی دستور کاربر را تشخیص بدهد و کار خود را به درستی انجام بدهد.

ما نمی دانیم که MI Mix Alpha چه زمانی قرار است به بازار عرضه می شود، اما اگر در کشور چین زندگی می‌کنید شما می‌توانید با رفتن به فروشگاه‌های کمپانی شائومی از نمونه اولیه گوشی MI Mix Alpha استفاده کنید. قیمت گوشی MI Mix Alpha قرار است ۲۸۱۲ دلار باشد اما باید ببینیم شیائومی چه زمانی قصد دارد این گوشی را وارد بازار کند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع