نسخه ارزان قیمت سامسونگ گلکسی فولد در راه است

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – سامسونگ گلکسی فولد اولین گوشی هوشمند انعطاف پذیر این برند کره ای محسوب می شود. گزارشی جدید به توسعه نسخه ارزان قیمت آن اشاره دارد.

سامسونگ گلکسی فولد پس از مدت ها انتظار در نهایت وارد بازار برخی کشورها شد. این دستگاه به صورت محدود به فروش می رسد که البته با توجه به قیمت بالای آن، نباید انتظار فروش بالایی از آن داشته باشیم (گلکسی فولد از راه رسید؛ اولین گوشی انعطاف پذیر سامسونگ). کاربران در کره جنوبی هم اکنون به این اسمارت فون دسترسی دارند و در آینده نزدیک نیز شاهد عرضه آن در ایالات متحده آمریکا و انگلستان خواهیم بود.

بر اساس گزارشی جدید، سامسونگ در حال توسعه نسخه دوم گلکسی Fold است. این گوشی هوشمند در کشورهای بیشتری برای فروش عرضه می شود و هم اکنون دارای قیمت پایین تری در مقایسه با نسخه اصلی است. مدل جدید، دارای شماره مدل SM-F700F بوده و به 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می شود. این احتمال وجود دارد که سامسونگ میزان رم آن را نیز کاهش دهد.

گلکسی فولد ارزان قیمت

در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با قیمت این گوشی هوشمند منعطف در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است. لازم به ذکر است؛ سامسونگ گلکسی فولد با قیمت 1980 دلار در ایالات متحده آمریکا برای فروش عرضه می شود.

در رابطه با این دستگاه ابهامات زیادی وجود دارد. در حالی که این گزارش به استفاده از قطعات ضعیف تر در این گوشی هوشمند اشاره کرده است، شاید شاهد تغییراتی در طراحی آن نیز باشیم. برای مثال سامسونگ با استفاده از مواد جدید، سعی در کاهش قیمت آن داشته باشد.

با توجه به این موضوع که در ماه های پایانی سال جاری میلادی قرار داریم، انتظار می رود سامسونگ از گوشی انعطاف پذیر جدید خود در سال آینده میلادی رونمایی کند. باید دید کاهش قیمت باعث استقبال کاربران از گوشی های انعطاف پذیر می شود یا خیر.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع