حالت تاریک جیمیل امروز منتشر شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

کمپانی گوگل امروز حالت تاریک را برای نسخه‌ی iOS و اندروید اپلیکیشن خود به طور رسمی منتشر کرد. در صورتی که هم‌اکنون از سیستم‌عامل‌های iOS 13 و اندروید ۱۰ در گوشی خود استفاده می‌کنید و همچنین حالت تاریک آن‌ها را فعال کرده‌اید، گوگل اعلام کرده‌ است که حالت تاریک در اپلیکیشن جیمیل به صورت اتوماتیک بر اساس زمان گوشی‌ شما فعال خواهد شد و نیازی نیست که به صورت دستی آن ‌را فعال کنید. همچنین در گوشی‌های سری پیکسل کمپانی گوگل زمانی که دستگاه خود را در حالت battery saver قرار می‌دهید، حالت تاریک جیمیل به صورت خودکار فعال می‌شود. در صورتی که از کاربران نسخه‌های قبلی سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS هستید، لازم است تا تنظیماتی را در دستگاه خود تغییر دهید.

به منظور بررسی اینکه آیا حالت تاریک هم‌اکنون برای شما فعال شده است یا نه باید ابتدا اپلیکیشن جیمیل خود را باز کنید، سپس بر روی settings کلیک کنید، اگر گزینه‌ای به نام “Theme” برای شما نمایش داده شد، می‌توانید با کلیک بر روی آن حلت تاریک را در سطح اپلیکیشن فعال کنید. در صورتی که این عنوان برای شما نمایش داده نشد، نگران نباشید. کمپانی گوگل در طی بیانیه‌ای اعلام کرده است که حالت تاریک طی ۱۵ روز برای دستگاه‌های اندرویدی و iOS به طور کامل منتشر خواهد شد. بنابراین اگر این قابلیت هم‌اکنون برای شما فعال نیست، باید کمی صبر کنید.

حالت تاریک جیمیل

اپلیکیشن‌ها بسیاری در حال توسعه‌ی حالت تاریک می‌باشند و ما سعی داریم تا لیستی از این اپلیکیشن‌ها تهیه کرده و برای شما منتشر نماییم. اخیرا تعدادی از اپلیکیشن‌های معروف گوگل از حالت تاریک برخوردار شده‌اند. Google Fit این قابلیت را ماه گذشته برای کاربران اندروید و iOS عرضه کرد، در حالی که این قابلیت در Google Calendar و Google Keep هم‌اکنون تنها برای سیستم‌عامل اندروید توسعه و انتشار یافته است. نکته‌ی جالب و تعجب‌ برانگیز اینجاست که هنوز کمپانی گوگل این قابلیت را برای سیستم‌عامل و اپلیکیشن Google Maps خود ارائه نداده است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع