ردمی 8A مجهز به اسنپدراگون 439 معرفی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – ردمی 8A از راه رسید. انرژی این گوشی هوشمند را یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می کند و با قیمتی کمتر از 100 دلار به فروش می رسد.

برند ردمی از یک محصول جدید رونمایی کرد. این دستگاه که ردمی 8A نام دارد، در مقایسه با نسل گدشته خود بهبودهایی را تجربه کرده است. این اسمارت فون از صفحه نمایش 6.22 اینچی با فناوری IPS، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و طراحی جدید Aura Wave بهره می برد. رزولوشن نمایشگر این گوشی هوشمند برابر با اچ دی پلاس بوده و به برش قطره ای مجهز شده است. این برش دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی را میزبانی می کند.

روی پنل پشتی گوشی ردمی 8A شاهد خودنمایی دوربین اصلی تکی 12 مگاپیکسلی سونی IMX363 با دریچه دیافراگم F/1.8 است. این سنسور از فوکوس تشخیص فاز دوگانه بهره می برد. ردمی برای این محصول خود سنسور اثر انگشت در نظر نگرفته است، بنابراین در آن باید از فیس آنلاک استفاده کرد.

گوشی ردمی 8A

قدرت ردمی 8A را چیپست اسنپدراگون 439 تامین می کند که توسط 2/3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه همراهی می شود که البته قادر به پشتیبانی از درگاه کارت حافظه خارجی است. این گوشی هوشمند به صورت پیش فرض به سیستم عامل اندروید 9 پای به همراه رابط کاربری MIUI 10 مجهز شده است که در البته در آینده نزدیک بروزرسانی MIUI 11 را نیز دریافت می کند.

باتری این دستگاه 5000 میلی آمپر ساعتی بوده که کاربران برای شارژ آن باید از پورت Type-C استفاده کنند. در حالی که این گوشی هوشمند از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می کند، کاربران در جعبه آن به شارژر 10 واتی دسترسی دارند. از سایر مشخصات این محصول ردمی می توان به پشتیبانی از دو سیمکارت و جک 3.5 میلی متری هدفون اشاره کرد.

این گوشی هوشمند از تاریخ 30 سپتامبر با قیمت پایه 91 دلار وارد بازار می شود. مدل دارای 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی آن با قیمت 98 دلار به فروش می رسد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع