سامسونگ گلکسی S11 به سنسور پریسکوپی مجهز می شود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – سامسونگ گلکسی S11 سال آینده میلادی از راه می رسد. بر اساس اطلاعات جدید، این گوشی هوشمند به دوربین 108 مگاپیکسلی و قابلیت زوم اپتیکال 5 برابری مجهز می شود.

چندین ماه تا معرفی گوشی های سری گلکسی S11 سامسونگ زمان باقی مانده است؛ با این حال شاهد افشاگری در رابطه با آن ها هستیم (گلکسی S11 سامسونگ به نمایشگر دوگانه مجهز می شود؟). در ماه مه سال جاری میلادی شرکت سامسونگ خبر از تولید انبوه سنسور دوربین جدید خود با قابلیت بزرگنمایی اپتیکال 5 برابری داد. حال گزارشی جدید در فضای مجازی منتشر شده که اطلاعاتی در رابطه با گوشی سامسونگ گلکسی S11 در اختیار رسانه ها قرار می دهد.

بر اساس این گزارش که توسط The Elec در اختیار رسانه ها قرار گرفته، گوشی گلکسی S11 دارای سنسور 108 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی خود و همچنین سنسور جدید پریسکوپی با قابلیت زوم اپتیکال 5 برابری است (سامسونگ گلکسی S11 به دوربین 108 مگاپیکسلی مجهز می شود). این سنسور دارای ضخامت 5 میلی متر بوده که باعث می شود گوشی های هوشمند مجهز به آن برآمدگی کمی داشته باشند. این سنسور همچنین دارای لرزشگیر اپتیکال است که خبری خوشحال کننده برای کاربران محسوب می شود.

سنسور دوربین سامسونگ

در حالی که گزارش جدید توسط شرکت سامسونگ تایید نشده، در هفته های اخیر اطلاعات زیادی مبنی بر ایجاد تغییرات شگرف در دوربین گوشی های سری گلکسی اس 11 سامسونگ در فضای مجازی منتشر شده است (سامسونگ گلکسی S11 با دوربین پیشرفته از راه می رسد). انتظار می رود این شرکت کره ای تغییرات زیادی را در پرچمداران آینده خود اعمال کند، چرا که شاهد طراحی مشابه برای پرچمداران آن در چند سال گذشته آن بوده ایم.

در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با طراحی گوشی های سامسونگ گلکسی اس 11 در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است. انتظار می رود این محصولات مانند گوشی های سری گلکسی S10 و گلکسی نوت 10 دارای حفره درون نمایشگر باشند (بررسی گوشی گلکسی نوت 10 پلاس).

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع