نیسان تیتان 2020 به صورت رسمی معرفی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – نیسان تیتان 2020 از راه رسید. این پیکاپ فول سایز ژاپنی به یک موتور 8 سیلندر 5.6 لیتری مجهز شده که 400 اسب بخار قدرت تولید می کند.

نیسان همچنان به تولید خودروهای پیکاپ فول سایز ادامه می دهد. جدیدترین محصول این شرکت، نیسان تیتان 2020 است که در شهر تگزاس معرفی شد. این خودرو دارای 4 درب بوده و طراحی ظاهری آن تغییراتی را تجربه کرده است.  در جلوی این پیکاپ شاهد جلو پنجره جدید، سپر با ارتفاع کمتر و چراغ های LED هستیم. این چراغ ها به صورت استاندارد در تریم های Pro-4X ،SL و پلاتینیوم Reserve مورد استفاده قرار می گیرند. خریداران تریم های S و SV باید این چراغ ها را به صورت جداگانه سفارش دهند.

نیسان اعلام کرده تمام نمونه های این خودرو به چراغ های عقب LED مجهز می شوند. در کابین نیسان تیتان 2020 به صورت استاندارد از نمایشگر 8.0 اینچی استفاده شده؛ با این حال می توان آن را با صفحه نمایش 9.0 اینچی نیز سفارش داد. در کابین این خودرو بهبودهایی اعمال شده که برای مثال می‌توان به افزایش فضای نگهداری وسایل در درب ها اشاره کرد.

نیسان تیتان ۲۰۲۰

نیسان تیتان مدل 2020 به یک موتور 8 سیلندر مجهز شده است. این موتور 5.6 لیتری قادر به تولید 400 اسب بخار قدرت و 560 نیوتن متر گشتاور است. این قدرت تولیدی 10 اسب بخار از مدل کنونی این پیکاپ ژاپنی بیشتر است. این قدرت تولیدی توسط یک گیربکس 9 سرعته خودکار به چرخ ها منتقل می شود که نسبت به نمونه 7 سرعته مورد استفاده در مدل کنونی آن عملکرد بهتری دارد.

این خودروی ژاپنی به تجهیزات ایمنی بیشتری نسبت به گذشته مجهز شده است. نیسان تیتان ۲۰۲۰ به 8 ایربگ مجهز شده و از سیستم امنیتی نیسان Safety Shield 360 بهره می برد. نیسان تیتان مدل 2020 نسبت به گذشته بهبودهای زیادی را تجربه کرده است که باعث رقابت جذابی میان آن و فورد F-150، رم 1500 و شورولت سیلورادو 1500 می شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع