حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

سیستم عامل iOS 13.1.1 از سوی اپل عرضه شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – اپل چندی پیش سیستم عامل iOS 13.1.1 را به منظور رفع مشکلات مختلف عرضه کرد. این نسخه هم اکنون قابل نصب روی محصولات این شرکت است.

شرکت اپل در اوایل هفته جاری، به دارندگان محصولات خود گوشزد کرد که صفحه کلیدهای شخص ثالث در سیستم عامل iOS 13 می توانند امکان دستیابی کامل و انتقال داده ها را بدون اجازه کاربر و از طریق اینترنت فراهم آورند. داده های انتقال یافته ممکن است شامل تمام اطلاعات وارد شده توسط کاربر از طریق این صفحه کلیدها باشد. حال این کمپانی، یک بروزرسانی جدید را جهت برطرف کردن این مشکل عرضه کرده است. سیستم عامل iOS 13.1.1 در حال حاضر قابل نصب به جای نسخه قبلی بوده و علاوه بر تصحیح مشکل صفحه کلید، مسائل مختلفی از جمله خالی شدن غیرعادی باتری گوشی را نیز حل کرده است.

سیستم عامل iOS 13.1.1 عملکرد شناخت دستیار صوتی مخصوص اپل، سیری را در گوشی های آیفون 11، 11 پرو و 11 پرو مکس بهبود بخشیده و باگ مرتبط با کند شدن همگام سازی در برنامه یادآوری Reminder را رفع کرده است. سیستم عامل iOS 13.1.1 همچنین مانع بازیابی از نسخه پشتیبان در گوشی های آیفون می شود.

سیستم عامل iOS 13.1.1 اپل، جدیدترین تلاش این شرکت جهت رفع اشکالات و باگ های نرم افزاری اخیر است. با این حال هنوز مسائل حل نشده ای باقی مانده اند. مهم ترین و در عین حال بدترین مشکل در گوشی های مجهز به سیستم عامل iOS 13، قطع یا کاهش دیتا و در عین حال نمایش اتصال کامل آن است. این اتفاق بارها در هنگام خروج از زیرگذرهای شهری مشاهده شده و ظاهرا تعویض به حالت پرواز یا داده های سلولی، برای حل آن کافی نیست. به بیان دیگر گوشی حتما باید خاموش و روشن شود تا وضعیت به حالت نرمال و عادی بازگردد. 

اپل هم اکنون نیز در حال بررسی اشکالات دیگر نسخه 13 بوده و انتظار می رود که بروزرسانی آینده این سیستم عامل یعنی iOS 13.2، باعث بهبود عملکرد گوشی و جلب رضایت مصرف کننده ها شود. نسخه 13.2 در حال حاضر به مرحله آزمایشی بتا وارد شده است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع