حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

لاجیتک شرکت استریم لبز را به قیمت 89 میلیون دلار خریداری کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – به استناد اخبار جدید، لاجیتک شرکت Streamlabs را خریداری کرده است. مبلغ این قرارداد برابر با 89 میلیون دلار عنوان شده است.

اگر از آن دسته افرادی هستید که به بازی های ویدیویی لایو استریم علاقه مند هستید احتمالا نام استریم لبز را شنیده اید. این شرکت تولید کننده یک ابزار نرم افزاری رایگان و محبوب برای پوشش مطالب در بالای تمام بازی ها است که به استریمرها اجازه می دهد هر چیزی، از اسپانسرشیپ گرفته تا تبلیغات را در بالای ویدیوی خود نمایش داده یا ببینند. 

اکنون لاجیتک قصد دارد این شرکت را به قیمت 89 میلیون دلار به علاوه 29 میلیون دلار اضافه خریداری کند. استریم لبز ادعا کرده که دارای 1.6 میلیون استریمر است که ماهانه از این ابزار استفاده می کنند و تاکنون 161 میلیون ساعت نیز از تاریخ ژانویه 2018 پخش شده است. این شرکت همچنین دارای برنامه گوشی هوشمند نیز هست که گفته شده دارای حدود 480 هزار کاربر است.

لاجیتک Streamlabs

این خرید می تواند نتایج خوبی به همراه داشته باشد. لاجیتک مدتی است که سخت افزارهایی برای گیمرها و استریمرها (همچون وب کم) تولید می کند. اکنون با این خرید، این شرکت صاحب نرم افزاری برای پیشرفت سخت افزارهای خود و راحتی بیشتر کاربرانش نیز می شود.

طی پستی که استریم لبز در آن از این معامله خبر داده است، موسس استریم لبز از این نکته خبر داده که خدمات آن ها رایگان باقی خواهد ماند و آن ها کماکان از تمام پلتفرم ها از جمله ویندوز، اندروید و iOS پشتیبانی می کنند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع