پرچمدار سونی با پردازنده اسنپدراگون 865 از راه می رسد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – پرچمدار سونی در حال توسعه است. قدرت این گوشی هوشمند ژاپنی را چیپست اسنپدراگون 865 تامین می کند.

بر اساس اعلام یک رسانه ژاپنی، پرچمدار سونی مراحل توسعه خود را طی می کند. این گوشی هوشمند جدید برای تامین قدرت خود از نسل جدید پردازنده اسنپدراگون 855 و 855 پلاس استفاده خواهد کرد. اولین مدارک مبنی بر توسعه این گوشی هوشمند توسط فریمور سونی در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. بر اساس این اطلاعات، قدرت این محصول را چیپست اسنپدراگون SM8250 تامین می کند. سونی به تازگی از گوشی اکسپریا 5 در نمایشگاه IFA 2019 رونمایی کرده است (سونی اکسپریا 5 به صورت رسمی رونمایی شد).

در صورتی که اطلاعات گذشته صحت داشته باشد، این پردازنده با نام اسنپدراگون 865 در اختیار کاربران قرار می گیرد. انتظار می رود این اسمارت فون در دو نسخه وارد بازار شود. یکی از آن ها قادر به پشتیبانی از نسل پنجم تلفن همراه بوده و مدل دیگر دارای شبکه ارتباطی 4G LTE است. در حال حاضر سامسونگ و هواوی گوشی های 5G خود را وارد بازار کرده اند و پردازنده کایرین 990 دارای مودم 5G ادغام شده است.

گوشی های مجهز به مودم 5G در مقایسه با نسخه 4G آن ها قیمت بالاتری دارد و این موضوع برای خریداران از اهمیت بالایی برخوردار است. در بسیاری از کشورها نسل پنجم تلفن همراه رواج بالایی نداشته و در همین راستا، خرید یک گوشی هوشمند 5G غیرمنطقی به نظر می رسد. با توجه به این موضوع، عرضه چیپست اسنپدراگون 865 در نسخه 4G و 5G می تواند یک اقدام مناسب محسوب شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع