حضور پیش فرض اپلیکیشن YouTube Music در دستگاه های مجهز به اندروید 10

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – طبق اظهارات گوگل، دستگاه های جدیدی که از اندروید 10 و 9 استفاده می کنند به صورت پیشفرض مجهز به اپلیکیشن YouTube Music هستند.

شرکت گوگل به تازگی اعلام کرده که اپلیکیشن YouTube Music در تمام دستگاه های مجهز به اندروید 9 و 10، از جمله گوشی های سری پیکسل نصب می شود. البته هنوز هیچ گوشی هوشمندی در ایالات متحده آمریکا وجود ندارد که از اندروید 10 استفاده کند. با این حال به محض عرضه این سیستم عامل، آیکون YouTube Music در صفحه نمایش خانگی دستگاه جدید ظاهر خواهد شد.

سیستم عامل اندروید 10 علاوه بر برنامه YouTube Music، از ویژگی های متعدد دیگری مثل گزینه های پیشنهادی در Smart Reply، ابزارهای Digital Wellbeing بهبود یافته، تم تیره و غیره برخوردار است. باید خاطر نشان کرد که گوگل اصرار چندانی بر ادغام YouTube Music و Google Play Music ندارد. در واقع اگر کاربری مایل به استفاده از اپلیکیشن Google Play Music باشد، می تواند این برنامه را از فروشگاه Play Store دانلود و نصب کند. از طرف دیگر، در صورتی که گوشی یا دستگاهی مجهز به اندروید 10 نباشد، باز هم می توان اپلیکیشن YouTube Music را نصب کرده و از قابلیت های بی نظیر آن استفاده کرد.

کاربران دستگاه های اندرویدی تنها چند ضربه با پخش آهنگ های مورد علاقه خود و همچنین شناسایی موزیک های جدید فاصله دارند. اپلیکیشن YouTube Music امکانات مختلفی مثل شناسایی آهنگ های رسمی، آلبوم ها و فهرست پخش، موزیک ویدیوها، آهنگ های تلفیقی و ریمیکس ها، اجراهای زنده، آهنگ های نایاب و غیره را ارائه می دهد. کاربر می تواند آهنگ های مورد علاقه و مخصوص برای فعالیت های مختلف مثل ورزش، پیاده روی، رانندگی و غیره را به آسانی پیدا و پخش کرده و از شنیدن آن ها لذت ببرد.

ظاهرا علت نصب این اپلیکیشن، جایگزینی آن به جای برنامه محبوب Google Play Music است، چرا که YouTube Music به مشترکین بیشتری احتیاج دارد. به نظر می آید که نصب پیشفرض این برنامه در دستگاه های مجهز به اندروید 10 جدید، روش بسیار ساده ای برای جذب مشتریان بیشتر باشد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع