سرویس سایت چی: تعمیر وب‌سایت شما، پشتیبانی آسان و در دسترس

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

برای هر فرد و مجموعه‌ای که کسب‌و‌کار‌ مبتنی‌بر وب دارد، دسترسی به سرویس تعمیر وب‌سایت و پشتیبانی برای پایداری و دردسترس‌بودن سرویس اینترنتی همواره از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی تک تایمز در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

در دنیای پررقابت تجارت الکترونیک و کسب‌وکار‌های اینترنتی، جذب بازدیدکننده و مخاطبان بیشتر همواره موردتوجه صاحبان این مشاغل بوده است؛ اما نکته‌ای که به توجه خاص‌تری نیاز دارد، حفظ و نگه‌داری این مخاطبان، پایداری وب‌سایت و دسترسی همیشگی به سرویس اینترنتی است؛ چراکه هرگونه ناپایداری و اختلال در وب‌سایت و سرویس، باعث نارضایتی کاربران و درنتیجه، کوچ کاربران به‌سمت رقبا خواهد شد.

مجموعه‌ی سایت چی با تحلیل نیاز‌های مربوط به تعمیر وب‌سایت و پشتیبانی، سرویس مستقلی برای پاسخ‌گویی به این قبیل نیاز‌ها راه‌اندازی کرده است تا با هدف ارائه‌ی خدمات در کمترین زمان و آسان‌ترین روش‌ها، مشکلات هر وب‌سایت و سرویس اینترنتی را مرتفع کند و زمینه‌ی پیشرفت روزافزون مراجعان خود را فراهم آورد.

برای تعمیر وب‌سایت وردپرس و جوملا چه کنیم؟

استفاده از سرویس‌های مدیریت محتوا همانند وردپرس و جوملا به‌سبب سهولت در راه‌اندازی و کاربری بسیار متداول شده است؛ اما کم‌توجهی کاربران و طراحان به تعمیر وب‌سایت و پشتیبانی در مواقع ضرورت، موجب مشکلاتی برای صاحبان مشاغل و کسب‌وکار‌های اینترنتی می‌شود که گه‌گاه جبران ضرر و زیان متحمل‌شده و بازیابی جایگاه از‌دست‌رفته وب‌سایت بسیار سخت و غیر‌ممکن است.

تیم برنامه‌نویسی سایت‌چی به‌صورت تخصصی درزمینه‌ی طراحی و توسعه‌ی سیستم‌های متن‌باز ازجمله وردپرس و جوملا فعال است و سرویس‌های تعمیر وب‌سایت وردپرس و جوملا و پشتیبانی وب را با ارزان‌ترین هزینه و سریع‌ترین روش‌ها ارائه می‌دهد.

برای درج تیکت پشتیبانی به لینک زیر مراجعه و برای دریافت تخفیف کد معرف zoomit را درج کنید.

سایت چی

دیگر خدمات سایت‌چی

مجموعه‌ی سایت‌چی از تیم‌های تخصصی تشکیل شده است که خدمات جامعی درزمینه‌ی وب و تجارت الکترونیک ازجمله بهینه‌سازی وب‌سایت، تولید محتوا، برنامه‌نویسی اختصاصی و طراحی و توسعه‌ی نرم‌افزار‌های سازمانی ارائه می‌دهد. ناگفته نماند اولویت سایت‌چی در ارائه‌ی هریک از خدمات همگامی‌ و حمایت مشتریان خود در رسیدن به اهدافشان از بهینه‌ترین مسیر است.

برای مشاهده‌ی خدمات سرویس سایت اینجا کلیک کنید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع