حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

مزدا برترین خودروساز سال ۲۰۱۹ از نگاه مجله Car Dealer شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

مزدا امسال موفق شد عنوان معتبرترین خودروساز سال را ازنظر مخاطبان مجله‌ی Car Dealer کسب کند. 

مزدا عنوان خودروساز برتر در سال ۲۰۱۹ را از مجله‌ی کار دیلر (Car Dealer) دریافت کرد. Car Dealer Power Awards هرساله بهترین خودروسازان و قطعه‌سازان را شناسایی و معرفی می‌کند. انتخاب برنده‌ی هرسال براساس نظر خوانندگان مجله و با همکاری تعداد زیادی از فروشندگانی انجام می‌شود که با برند برنده همکاری کرده‌اند. نکته‌ی جالب هم‌زمانی برنده‌شدن مزدا با دهمین سال این رویداد خودرویی است؛ به همین دلیل، مراسم امسال خیلی ویژه بود. مزدا در سال ۲۰۱۹ نیز با قدرت به موفقیت خود ادامه داده و توانسته است سال مالی خوبی تجربه کند.

Mazda 3 2019

در ادامه بخوانید:

درآمد مزدا با وجود افت ۷ درصدی صنایع، ۵ درصد افزایش پیدا کرده و در بخش خرده‌فروشی نیز، رشد ۱۰ درصدی را تجربه کرده است. همچنین، این شرکت به‌زودی اولین خودرو تمام‌الکتریکی خود را رونمایی خواهد کرد.

در‌حال‌حاضر، جدیدترین خودرو در نمایشگاه‌های مزدا، مدل مزدا ۳ با پیشرانه‌ی جدید Skyactive-X است که ماه آینده عرضه‌ی آن به بازار شروع خواهد شد. مزدا ماه آینده در کنار این خودرو، مدل جدیدی با نام XC-30 را نیز روانه‌ی بازار خواهد کرد که پیش‌بینی می‌شود موفقیت دیگری برای این خودروساز ژاپنی رقم بزند. 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع