مشخصات ردمی 8 فاش شد؛ دوربین اصلی دوگانه

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – مشخصات ردمی 8 به اینترنت راه پیدا کرد. این گوشی هوشمند به صفحه نمایش 6.21 اینچی مجهز می شود و انرژی آن را یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می کند.

گوشی ردمی 8 در گذشته موفق به کسب تاییدیه TENAA شده بود و حال در وب‌سایت China Telecom حضور پیدا کرده است. این دستگاه از سوی وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین نیز تاییدیه دریافت کرده است. با توجه به این موارد، انتظار می رود در آینده نزدیک شاهد رونمایی از آن باشیم. این اپراتور مخابراتی به همراه MIIT تصاویری را از این گوشی هوشمند در اختیار رسانه ها قرار داده است.

مشخصات ردمی 8 به استفاده از صفحه نمایش 6.21 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس در این گوشی هوشمند اشاره می کند. این دستگاه دارای بدنه پلاستیکی بوده و در رنگ های قرمز، سبز، آبی و مشکی به فروش می رسد. به نظر می رسد قدرت این اسمارت فون را مشابه با ردمی 8A، چیپست کوالکام اسنپدراگون 439 تامین می کند (ردمی 8A مجهز به اسنپدراگون 439 معرفی شد). ردمی برای این محصول خود 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته است.

مشخصات گوشی ردمی 8

د ر بخش دوربین نیز شاهد بهبودهایی در مقایسه با ردمی 8A هستیم. پنل پشتی این گوشی هوشمند دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 12 و 2 مگاپیکسلی را میزبانی می کند. دوربین سلفی این دستگاه که درون برش قطره ای نمایشگر قرار گرفته، 8 مگاپیکسلی است. انرژی گوشی ردمی 8A توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می شود که کاربران برای شارژ آن باید از پورت USB-C استفاده کنند. این دستگاه از جک 3.5 میلی متری هدفون بهره می برد.

بر اساس China Telecom، گوشی ردمی 8 با قیمت 224 دلار وارد بازار می شود. با توجه به قیمت کمتر از 100 دلار ردمی 8A، به نظر می رسد قیمت فاش شده برای ردمی 8 اشتباه باشد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع