سرفیس لپ تاپ 3 به صورت رسمی معرفی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – سرفیس لپ تاپ 3 از راه رسید. این محصول مایکروسافت در نسخه های 13.5 و 15 اینچی وارد بازار می شود و دارای پورت USB-C است.

در سال 2017 شاهد رونمایی از سرفیس لپ تاپ بودیم. این لپ تاپ 13.5 اینچی تبدیل به یکی از بهترین محصولات سال 2017 شد. در سال 2018 نسل دوم این دستگاه با چندین بهبود از راه رسید. حال شرکت مایکروسافت امروز طی مراسمی از سرفیس لپ تاپ 3 رونمایی کرده است. این محصول در مقایسه با گذشته بهبودهایی را در طراحی خود تجربه کرده و پس از مدت ها به پورت USB-C مجهز شده است.

از ویژگی های اصلی این محصول می توان به عرضه آن در نسخه های 13.5 و 15 اینچی اشاره کرد. در گذشته اگر می خواستید لپ تاپی 15 اینچی از شرکت مایکروسافت خریداری کنید، سرفیس بوک تنها گزینه شما بود که قیمت بالایی نیز داشت. نسخه 15 اینچی این دستگاه به پردازنده AMD مجهز شده که یک شکست بزرگ برای شرکت اینتل محسوب می شود.

مدل 13.5 اینچی سرفیس لپ تاپ 3 مایکروسافت قدرت خود را توسط پردازنده 4 هسته ای نسل دهم اینتل Core تامین می کند. مایکروسافت ادعا کرده سرعت این محصول نسبت به سرفیس لپ تاپ 2، دو برابر شده است. قدرت مدل 15 اینچی این لپ تاپ را پرازنده ای ام دی Ryzen Surface Edition تامین می کند. زنسل های قبلی دارای کیبورد با جنس آلکانترا بودند؛ با این حال یکی از نسخه های سرفیس لپ تاپ 3 دارای پوشش آلومینیومی است.

مایکروسافت سرفیس لپ تاپ 3

ارتفاع کلیدهای کیبورد برابر با 1.3 میلی متر بوده و ترک پد آن نسبت به نسل گذشته 20 درصد بزرگتر شده است. پیش فروش این لپ تاپ از امروز شروع شده و از تاریخ 22 اکتبر در اختیار خریداران قرار می گیرد. سرفیس لپ تاپ 3 در نسخه 13 اینچی با قیمت پایه 999 دلار و در نسخه 15 اینچی با قیمت پایه 1199 دلار به فروش می رسد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع