مایع ریز چشمی را از کجا می‌توان تهیه کرد؟

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

محصولات نظافتی، جاروبرقی صنعتی، مایع‌ریز و جامایعی‌های اتوماتیک، دستگاه خوشبوکننده‌ی هوا با گارانتی‌ها‌و خدمات پس از فروش معتبر را می‌توانید از صنعت شرق بخرید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی تک تایمز در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

مایع‌ریز چشمی با تنوع در اندازه و طرح، خاص‌بودن و ویژگی‌های مثبت فراوان اغلب در محیط‌های پررفت‌وآمد و فضاهای عمومی و اداری نصب می‌شود؛ اما امروزه در طراحی دکوراسیون داخلی از مایع‌ریز چشمی به‌دلیل شیک‌بودن بیشتر در آشپزخانه و سرویس‌های بهداشتی ساختمان‌های مسکونی استفاده می‌شود.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های استفاده از مایع‌ریزهای چشمی رعایت بهداشت و جلوگیری از انتقال ویروس و باکتری و آلودگی‌های محیطی اسن. راحتی و شیک‌بودن صابون‌ریزهای اتوماتیک موردتوجه طراحان داخلی قرار گرفته است.

صنعت شرق با هدف ارائه‌ی تجهیزات نظافتی صنعتی، فعالیت خود را برای فروش محصولات نظافتی چون جاروبرقی صنعتی، مایع‌ریز و جامایعی‌های اتوماتیک، دستگاه واکس‌زن کفش، دستگاه خوشبوکننده هوا، انواع سطل‌های اداری و خانگی آغاز و برای رفاه و آسایش مشتریانش فروشگاه اینترنتی راه‌اندازی کرد.

شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت محصولات و خرید از مجموعه‌ی صنعت شرق به وب‌سایت مجموعه مراجعه کنید و با مشاوران و کارشناسان آن در ارتباط باشید. هدف صنعت شرق کسب رضایت مشتری و ارائه‌ی محصولات باکیفیت نظافتی صنعتی به آن‌ها است.

یکی دیگر از دلایل استفاده از صابون‌ریزهای چشمی در محیط‌های اداری و ساختمان‌های مسکونی، مدرن‌کردن فضا و مهم‌تر از همه عملکرد راحت و بدون دردسر از آن‌ها است که می‌توان در این میان یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های دستگاه‌های مایع‌ریز چشمی در نظر گرفت.

البته این نکته نیز گفتنی است که تمام ویژگی‌های بیان‌شده تنها در‌صورتی‌که از برند و شرکت مطمئن خریده شوند، عملکرد مثبتی از خود نشان می‌دهند؛ در غیر این صورت عملکرد مناسبی از خود نشان نمی‌دهند و مشکلاتی همراه خواهند داشت.

گروه صنعتی صنعت شرق آمادگی خود را برای ارائه‌ی محصولات باکیفیت نظافتی صنعتی به تمامی سازمان و ارگان‌های دولتی و خصوصی و دفاتر اداری و مجتمع‌های تجاری، هتل‌ها و رستوران‌های بزرگ و مراکز خرید اعلام می‌کند. برای اطلاع از نحوه‌ی سفارش و خرید محصولات نظافتی صنعتی می‌توانید به وب‌سایت مجموعه مراجعه کنید.

مایع‌ ریز چشمی و هوشمند از تجهیزات مدرن و خاص امروزی است که اغلب در فضاهای اداری و پررفت‌وآمد برای آسایش و رفاه حال مشتریان گذاشته می‌شود. امروزه، استفاده از صابون‌ریزهای اتوماتیک نیاز و خواسته‌ی مراجعه‌کنندگان و مشتریان برای استفاده در فضای عمومی شده است.

مایع‌ریز چشمی چگونه کار می‌کند؟

به‌طور کلی صابون‌ریز و جامایع اتوماتیک از مخزن، برد، سنسور و موتور تشکیل شده است. سنسور همان چشم الکترونیکی حساس است که به‌عنوان فرستنده و گیرنده‌‌ی امواج است و رادار ساده‌ای دارد. در قسمت فرستنده دستگاه، به‌طور پیوسته امواج تولید و ارسال می‌شود.

بخشی از امواج تولیدشده با برخورد به اجسام و اشیای مختلف به گیرنده می‌رسند و الگوی بازتاب ایجاد می‌شود. فرمان با نزدیک‌شدن دست به سنسور به برد ارسال می‌شود و برد فرمان ارسال‌شده را به موتور دستگاه می‌فرستد و پمپ حرکت می‌کند و مقدار مشخصی از صابون از صابون‌ریز اتوماتیک خارج می‌شود.

در زمان نصب دستگاه چشمی صابون‌ریز باید به این نکته توجه کنید حداقل ۳۰ سانتی‌متر فاصله از سطح مدنظر داشته باشد. دلیل اصلی چشمک‌زدن دستگاه مایع‌ریز چشمی، ضعیف‌بودن باتری دستگاه است که باید آن را تعویض کرد.

در برخی از مدل‌های صابون‌ریزهای اتوماتیک می‌توان میزان خروجی مایع را تنظیم کرد. تنظیمات دستگاه برعهده‌ی مشتری است. بسیاری از مدل‌های مایع‌ریزهای چشمی بدون تنظیم پمپ مایع است و خودش میزان مشخصی مایع را از دستگاه خارج می‌کند.

به‌منظور جلوگیری از ایجاد اختلال در دستگاه بهتر است از مواد ضدعفونی‌کننده در آن استفاده نشود؛ زیرا موجب اختلال در سیستم پمپ دستگاه می‌شود و ایجاد جرم در پمپ و بدنه‌ی صابون‌ریزهای اتوماتیک را به‌همراه خواهد داشت.

برای اطلاع از قیمت و خرید محصولات نظافتی صنعتی اعم از جاروبرقی صنعتی، انواع سطل‌های زباله‌ی اداری، جامایع اتوماتیک و آبسردکن و دستگاه واکس‌زن کفش به وب‌سایت مجموعه‌ی صنعت شرق مراجعه کنید یا با کارشناسان صنعت شرق در ارتباط باشید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع