حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

تیونینگ وانت شورولت، با سه محور و قدرت ۱۰۰۰ اسب بخار

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

پیکاپ ‌‌Bureko 6×6 یک وانت سه محور با ۶ چرخ است که بر اساس شاسی سیلورادو ساخته شده است. این خودرو در نسخه‌های مختلفی عرضه می‌شود.

بورکو، یک خودروساز کوچک در جمهوری چک است. این شرکت جدیدترین محصول خود را با نام بورکو 6×6 معرفی کرده که روی پلتفرم شورولت سیلورادو ساخته شده است. از آنجایی که سازنده ظاهر این خودرو را کاملا تغییر داده و شباهت بسیار کمی به شورولت سیلورادو دارد، نمی‌توان دقیقا گفت که بورکو روی کدام نسخه‌ی شورولت سیلورادو یعنی مدل‌های 1500 یا 2500 ساخته شده است.

Bureko 6x6

مقاله‌های مرتبط:

درون کابین بورکو ۶×۶ با شورولت سیلورادو یکسان است. تودوزی چرمی به‌صورت استاندارد وجود دارد و به‌صورت آپشن امکان نصب سیستم‌های کمکی رانندگی همانند سیستم رادار بین خطوط، چراغ‌های خودکار، سیستم ترمز اضطراری خودکار، سیستم کمکی پارک و سیستم هشدار پیشگیری از تصادف نیز وجود دارند. باتوجه‌به ابعاد بزرگ این خودرو به نظر می‌رسد سفارش دادن همه‌ی این آپشن‌ها به سهولت کنترل آن در جاده و شهر کمک کند.

در بخش فنی، بورکو از پیشرانه‌ی V8 شورولت با حجم ۶.۲ لیتری استفاده می‌کند. این پیشرانه در حالت استاندارد می‌تواند ۴۲۰ اسب‌بخار قدرت تولید کند اما بورکو به مشتریان خود نسخه‌های ارتقاءیافته با قدرت ۶۰۰، ۶۵۰، ۷۰۰، ۸۰۰ و ۱۰۰۰ اسب بخاری نیز پیشنهاد می‌کند. در قوی‌ترین نسخه، متخصصان بورکو حجم موتور پیشرانه را از ۶.۲ لیتر به ۷ لیتر افزایش داده‌اند. حتی در بروشور منتشرشده توسط این شرکت یک نسخه‌ی ۱۲۰۰ اسب بخاری نیز دیده‌ می‌شود اما در وبسایت رسمی بورکو خبری از چنین مدلی نیست.

Bureko 6x6

مقاله‌های مرتبط:

خریداران این خودرو می‌توانند پیکاپ ۶ چرخ خود را به‌صورت تک کابین یا دو کابین سفارش دهند. در نسخه‌ی دو کابین، بورکو 6×6 دارای طول ۶.۲ متری است که در مقایسه با مرسدس بنز G63 6×6 با طول ۵.۸۷ متر نیز بزرگ‌تر است.

سازنده هنوز جزییات قیمتی این خودرو را اعلام نکرده ولی ثبت سفارش برای تولید آن را آغاز کرده است.

 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.