جمع‌بندی کنفرانس مایکروسافت – زومیت

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

اگر روز گذشته فرصت دنبال‌کردن اخبار فناوری را نداشتید، می‌توانید کنفرانس مایکروسافت و معرفی تمام محصولات آن را تماشا کنید.

مایکروسافت شب گذشته در کنفرانسی اختصاصی، خانواده‌ی محصولات سخت‌افزاری خود موسوم به سرفیس را با معرفی چندین محصول جدید گسترش داد. سرفیس لپ‌تاپ ۳ در دو نسخه‌ی ۱۳/۵ و ۱۵ اینچی با پردازنده‌های نسل دهم اینتل و نسل دوم نسخه‌ی سفارشی‌سازی‌شده رایزن AMD معرفی شد که بهبود‌های گسترده‌ای در بخش‌های مختلف تجربه کرده است. پورت اتصالی بیشتر، عمر باتری عالی، نمایشگر فوق‌العاده‌ باکیفیت و قیمت پایه‌ی ۱،۰۰۰ و ۱،۳۰۰ دلاری، از دیگر مشخصات لپ‌تاپ‌های جدید مایکروسافت است.

سرفیس پرو ۷ و سرفیس پرو ایکس، جدید دستگاه‌های هیبریدی مایکروسافت هستند که هریک بازار خاصی را هدف قرار داده است. سرفیس پرو ۷ با پردازنده‌ی نسل دهمی اینتل و طراحی مشابه با نسل قبل، کاربرانی اکوسیستم ویندوز و نیازمند به تبلتی با پردازنده‌ی توانمند را بازار هدف خود عنوان می‌کند؛ در‌حالی‌که سرفیس پرو ایکس با پردازنده‌ی اختصاصی مایکروسافت با معماری ARM، آیپد پرو و بازار کاربران نیمه‌حرفه‌ای را در هدف قرار داده است.

خانواده مایکروسافت سرفیس

سرفیس دوئو و سرفیس نئو جدیدترین محصولات مایکروسافت هستند که این شرکت نام‌دار دنیای فناوری با نمایش نسخه‌ی اولیه‌ی آن‌ها سعی بر ترسیم آینده‌ی دنیای فناوری و گجت‌های آن داشته است. هر دو دستگاه از دو نمایشگر متصل به‌هم با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه‌ای بهره می‌برند، با این تفاوت که سرفیس نئو به نسخه‌ی جدیدی از ویندوز با نام ویندوز ۱۰ ایکس (بهینه‌شده برای گجت‌های مجهز به دو نمایشگر) مجهز شده است و سرفیس دوئو به سیستم‌عامل اندروید. مایکروسافت زمان عرضه‌ی این دو دستگاه را پایان سال ۲۰۲۰ عنوان کرده است.

سرفیس ایرباد دیگر محصول معرفی‌شده در کنفرانس شب گذشته است. این هدفون‌ تمام‌بی‌سیم با درایور‌های بزرگ، طراحی ارگونومیک، عمر باتری هشت‌ساعته و استاندارد IPX4 به رقابت با ایرپاد اپل خواهد رفت. پشتیبانی از ژست‌های حرکتی برای اموری مانند بازکردن اپلیکیشن اسپاتیفای، تغییر قطعه‌ی موسیقی، حجم صدا، برقراری و قطع تماس، پاسخ به ایمیل، تنظیم قرار در تقویم و تغییر اسلاید ارائه در پرزنتیشن درکنار امکان ترجمه‌ی ‌هم‌زمان بیش از ۶۰ زبان، از دیگر قابلیت‌های جذاب سرفیس ایرباد به‌شمار می‌رود.

درادامه شما را به تماشای ویدئو کنفرانس مایکروسافت و زوم‌کست تحلیل محصولات جدید خانواده‌ی سرفیس دعوت می‌کنیم.

ویدئو کنفرانس مایکروسافت:

زوم‌کست محصولات جدید سرفیس:

دیدگاه شما درباره‌ی محصولات جدید مایکروسافت چیست؟

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع