حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

ایرباد بی سیم ال جی با محفظه ضد جرم عرضه می شود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – ایرباد بی سیم ال جی تا پایان همین ماه وارد بازار می شود. این ایربادها درون یک محفظه ضد جرم قرار می گیرند تا آلودگی آن ها پس از هر بار استفاده برطرف شود.

اغلب افرادی که از ایربادهای بی سیم استفاده می کنند، تمایلی به پاک کردن آن ها ندارند. بنابراین جرم، باکتری و آلودگی های درون گوش تا مدت ها روی ایرباد باقی می ماند. حال به نظر می رسد که شرکت ال جی روش جالبی را برای رفع این مشکل به خدمت گرفته است.

ایرباد بی سیم ال جی تحت عنوان Tone+ Free و درون یک محفظه خاص عرضه می شود. این محفظه با ساطع کردن نور فرابنفش، تمامی جرم ها و آلودگی ها را از ایرباد می زداید. بدین ترتیب هنگام شارژ این هدست ها خود به خود آن ها را ضدعفونی می کنید.

ایرباد بی سیم ال جی Tone+ Free

ال جی ادعا کرده که ایربادهای جدید تا 6 ساعت نیازی به شارژ مجدد ندارند. در ضمن کاربران با استفاده از ویژگی شارژ سریع می توانند تنها در عرض 30 دقیقه، شارژ آن را به 100 درصد برسانند. هدست Tone+ Free از گوگل اسیستنت نیز پشتیبانی می کند، به طوری که با ضربه زدن به بخش کناری آن ها دستیار صوتی فعال می شود. در پایان باید بگوییم که ایرباد بی سیم ال جی دارای گواهینامه IPX4 بوده و کاملا ضد آب است. بنابراین کاربران می توانند هنگام ورزش کردن نیز به راحتی از آن ها استفاده کنند.

ال جی قصد دارد هدست Tone+ Free را ابتدا در بازار کره جنوبی عرضه کند. بعد از آن نوبت به کشورهای دیگر می رسد. مدل مشکی رنگ این محصول از ماه اکتبر و مدل سفید رنگ آن از ماه نوامبر در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. لازم به ذکر است؛ تاکنون خبری مبنی بر عرضه این محصول در آمریکا و حتی قیمت احتمالی آن منتشر نشده است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع