حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

اپل میزان تولید گوشی های سری آیفون 11 را افزایش می دهد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – استقبال از گوشی های سری آیفون 11 بیش از پیش بینی های اپل بوده است به گونه ای که این شرکت تصمیم به افزایش میزان تولید آن ها دارد.

اپل در سال های اخیر قیمت آیفون ها را افزایش داده که این موضوع با واکنش منفی کاربران روبه‌رو شده است. این موضوع کاهش فروش گوشی های هوشمند این شرکت را در پی داشت. به نظر می رسد این روند با معرفی گوشی های سری آیفون 11 متوقف شده است و خریداران استقبال بالایی از آن ها کرده اند.

بر اساس گزارشی که به تازگی از سوی Nikkei Asian در اختیار رسانه ها قرار گرفته، میزان استقبال از گوشی های سری آیفون 11 به گونه ای بوده که اپل سفارش تولید بیشتر را به تامین کنندگان خود داده است. میزان افزایش تولید برابر با 10 درصد بوده که تقریبا 8 میلیون دستگاه می شود. یکی از منابع آشنا با مسائل اپل اعلام کرده است:

فصل پاییز از انتظارات ما شلوغ تر است. اپل در ابتدا در رابطه با میزان تولید آیفون های 2019 محتاط بود؛ با این حال با افزایش فروش این محصولات، اپل تصمیم به افزایش میزان تولید نسبت به سال گذشته گرفته است.

قیمت ایفون 11 پرو ایران

در گذشته نیز گزارشی از سوی JP Morgan در اختیار رسانه ها قرار گرفته بود که خبر از فروش بالای آیفون های جدید اپل می داد. افزایش فروش آیفون های 2019 اپل یک خبر خوشحال کننده برای این برند محسوب می شود. این شرکت سال آینده آیفون 5G خود را وارد بازار می کند که باعث افزایش فروش بیشتر آن می شود (آیفون 5G سال آینده وارد بازار می شود). انتظار می رود این شرکت در اوایل سال آینده میلادی آیفون SE2 را وارد بازار کند که احتمالا تبدیل به یک موفقیت بزرگ برای آن می شود (آیفون SE2 مجهز به تراشه A13 در سال 2020 روانه بازار می شود).

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع