وان پلاس قابلیت‌های جدیدی برای کاربران هندی سیستم عامل اکسیژن عرضه کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،



  • توسط محمد نیک نام


  • ۱۳/۰۷/۱۳۹۸






  • ۰

 وان پلاس در روزهای اخیر چند قابلیت جدید و جالب برای سیستم عامل اکسیژن عرضه کرد.این قابلیت‌های جدید فقط در کشور هند قابل دسترس هستند و در جاهای دیگر جهان که شرکت وان پلاس به آنها برچسب کشور‌های محور هند داده قابل دسترس نیستند.
بر اساس گزارش کانتر پوینت، وان پلاس در حال حاضر دارای ۴۲ درصد سهام بازار تلفن‌های هوشمند در کشور هند است. بنابراین، این دارایی باعث می‌شود این شرکت برای آوردن چیزی منحصر به فرد که برای کاربران هندی بسیار کارآمد است دلیل موجهی داشته باشد.
این شرکت روی قابلیت جدیدی به نام پیام هوشمند کار می‌کند. با این قابلیت جدید شما قادر خواهید بود که ۳۹ نوع از پیام‌های خود را دسته‌بندی کنید مثل: بلیت‌ها، چک‌ها، ‌ پیام‌های بانکی و اعمال سریع مثل کپی کردن رمزهای یکبار مصرف یا تماس با پیک‌ها.

کریکت ورزشی است که تمام هند آن را دنبال می‌کنند و شرکت وان پلاس در حال کار کردن روی یک ویژگی است که برای همه دوستداران کریکت در کل کشور کارآمد باشد. کاربران وان پلاس قادر خواهند بود زمان واقعی و بروز تمام مسابقات و تورنومنت‌های کریکت را مشاهده کنند. کاربران همچنین قادر خواهند بود که تیم‌های مورد علاقه خود را شخصی‌سازی کنند و  همهء این قابلیت‌ها بر روی تلفن‌های هوشمند وان پلاس امکان‌پذیر خواهد بود. و نکته دیگر این که نیاز به نصب هیچ اپلیکشینی برای استفاده این بروزرسانی‌ها نیست.

این ویژگی برای کسانی که عاشق سفر کردن هستند، بسیار کاربردی است. هرزمان به هرکجا که خواستید بدون از دست دادن ارتباط سفر کنید. هیچ نیازی بابت خرید سیم کارتی مشخص یا نگرانی بابت پهنای باند و رومینگ بین‌المللی نیست چراکه دسترسی رومینگ وان پلاس بدوت ارتباط با اینترنت امکان‌پذیر است.

قابلیت جدید دیگر وان پلاس توازن زندگی_کار نام دارد. هدف اصلی این قابلیت این است که به شما اجازه می‌دهد به برنامه هایتان حالت کاری یا حالت زندگی (حالت عادی) اختصاص دهید و برنامه‌ها را با توجه به موقعیت و شبکه‌های وای فای و برنامه‌ها به صورت خودکار سازگار می‌کند. دستگاه وان پلاس شما هنگام استراحت نمی‌گذارد اعلان‌های کاری اوقاتتان را برای استراحت در کنار خانواده و دوستان خراب کند.

در آخر وان پلاس دارد روی قابلیت «بهبود گالری با دسته‌بندی تصاویر به صورت خودکار و حاقظه ابری» کار می‌کند. این ویژگی تصاویر را در آلبوم‌های کوچک “بر اساس شناسایی چهره، زمان آنها، تمبر‌ها، موقعیت مکانی یا مردمی که با آنها بوده‌اید”دسته‌بندی می‌کند و همه این‌ها بدون نیاز به اتصال اینترنتی امکان پذیر است. وان پلاس همچنین قول داده است که ۵ گیگابایت فضای ذخیره سازی رایگان و ۵۰ گیگابایت فضای ذخیره سازی اضافی که برای سال اول معتبر خواهد بود در اختیار کاربران قرار دهد.

اگرچه وان پلاس مشخص نکرده که چه زمانی این ویژگی‌ها به سیستم عامل اکسیژن می‌رسند اما ممکن است ما در بروزرسانی نسخه ده سیستم عامل اکسیژن  شاهد آنها باشیم.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع