حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

نخستین گوشی موتورولا با دوربین پاپ آپ در راه است

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – چندی پیش تصاویر جدیدی از گوشی موتورولا با دوربین پاپ آپ به اینترنت راه پیدا کرد. این نخستین باری است که موتورولا از طراحی پاپ آپ برای دوربین سلفی استفاده می کند.


شرکت موتورولا تاکنون طراحی های ناچ (بریدگی بالای صفحه) و پانچ هول (حفره زیر صفحه) را برای دوربین سلفی به کار گرفته است. حال تصاویری به دنیای مجازی راه پیدا کرده که نشان می دهد این شرکت در حال آماده سازی یک محصول جدید با دوربین پاپ آپ است. گوشی ناشناس موتورولا از یک دوربین تک لنزی بهره می برد که ظاهرا از گوشه سمت راست و بالایی دستگاه سر بر می آورد.

با توجه به اینکه این تصاویر در صفحات اجتماعی انجمن آمریکای لاتین موتورولا به اشتراک گذاشته شده اند، بنابراین خبر مبنی بر آماده سازی یک گوشی جدید با دوربین پاپ آپ احتمالا صحت دارد. هرچند که هویت اصلی این محصول هنوز به طور دقیق مشخص نشده است. عده ای معتقدند که گوشی جدید به خانواده موتورولا وان یا سری Moto G تعلق دارد. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، گوشی موتورولا دارای حاشیه های بسیار باریکی است؛ البته حاشیه پایینی اندکی ضخیم تر به نظر می رسد.

گوشی موتورولا

پنل پشتی این گوشی مرموز جایگاه لوگو و دوربین اصلی دوگانه است. شاید جالب باشد بدانید که دور تا دور این لوگو دایره ای شکل در صورت وجود اعلان های جدید روشن می شود. برخی منابع می گویند که حسگر اثر انگشت به جای آنکه در پشت لوگو تعبیه شود، زیر خود نمایشگر قرار گرفته است؛ ویژگی که در اغلب پرچمداران موتورولا به چشم می خورد.

متاسفانه هنوز خبری در رابطه با مشخصات فنی این گوشی هوشمند به دست ما نرسیده است. به هر حال شرکت موتورولا دیر یا زود، تاریخ رونمایی و عرضه آن را اعلام می کند. آنگاه می توان با دقت بیشتری راجع به جزئیات این محصول اظهار نظر کرد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع