حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

گزارش تصویری ایتنا: بهترین بازی‌های موبایلی جهان

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

این روزها بازار بازی‌های تلفن‌های همراه هوشمند نسبت به بازار بازی‌های کامپیوتری قوی‌تر است و مخاطبان بیشتری دارد. به همین ترتیب در اینجا به معرفی برترین بازی‌های تلفن‌های همراه می‌پردازیم.

 

به گزارش تک تایمز و به نقل از engadget، چندی پس مرز میان بازی‌های تلفن همراه و کنسول‌ها کاملا جدا بود اما این شرایط با ورود بازی فورتنایت تغییر کرد. در اینجا به معرفی چند بازی می‌پردازیم که نه‌تنها روی کنسول‌های خانگی و کامپیوترها وجود دارد بلکه نسخه‌ای از آن‌ها برای موبایل نیز عرضه‌شده‌اند.

 

The Banner Saga

بازی The Banner Saga برای اندروید و آیفون به‌اندازه کامپیوترهای خانگی جالب است. این بازی تاکتیکی شامل انسان‌ها، غول‌ها، سانتورها و موجودات شروری است که در قبایل مختلف با قدرت حمله، مهارت‌ها و شکوفایی‌های تاکتیکی متفاوتی جای گرفته‌اند.

 

Fortnite Battle Royale

فورتنایت یک پدیده فرهنگی است که مسئول محبوب ساختن یک ژانر بازی تیراندازی را بر عهده دارد. ایده اصلی این بازی بقا است و ورود به آن نیز رایگان است.

Journey

این بازی یک بازی نمادین است که برای اولین بار برای پلی‌استیشن 3 عرضه شد. وجه اشتراک این باری با بازی Life Is Strange که در ادامه معرفی خواهد شد بسیار زیاد است. دسته‌بندی Journey بسیار سخت است و شاید بتوان آن را در زیر دسته بازی‌های معنوی گنجاند. پازل‌های سخت یا شخصیت‌هایی که کشتنشان بسیار دشوار است در این بازی دیده نمی‌شود و اگر قلق بازی دستتان بیاید می‌توانید در چند ساعت آن را به‌پایان برسانید.

 

Life Is Strange

ماجراجویی اپیزودیک و نمادین Dontnod در کنسول‌های اصلی و رایانه‌های شخصی ظاهر شده است و هم‌اکنون در هر دو سیستم‌عامل iOS و Android موجود است. زیبایی‌شناسی این بازی روزهای بهتری را تجربه کرده است اما Life Is Strange هرگز در مورد جزئیات زیبای گرافیکی نبود. این یک داستان در مورد دوستی و تلاش برای یافتن جایی است که به آن تعلق دارید. کنترل‌های صفحه لمسی این بازی کمی ناخوشایند است، اما جنبه‌های دیگر این بازی از قبیل مورد تحسین بودن آن برای منتقدان شما را ملزم می‌کند تا آن را با تمام وجود بازی کنید.

 

 


 

Monument Valley

هر دو بازی‌های Monument Valley و Monument Valley 2 سزاوار قرارگیری در این فهرست هستند. پازل‌های گاه‌به‌گاه این بازی با سبک هنری منحصربه‌فردی که از گرافیست هلندی به نام موریسس کرنلیس الهام گرفته شده‌اند بسیار دل‌چسب است. تصاویر این بازی نیز به گیم پلی گره خورده است و حول محور پیچاندن و چرخاندن ساختارهای هندسی غیرممکن می‌چرخد. شما می‌توانید هر بازی را در یک دوره به‌پایان برسانید.

 

Pocket City

شهر جیبی را می‌توان به‌عنوان سیم سیتی 2000 تعبیر کرد که سیستم برق و قدرت و مکان‌های تجاری، صنعتی و مسکونی آن با سیم سیتی شباهت زیادی دارد. برخی از شبیه‌سازی‌ها در این بازی حذف شده یا ساده‌سازی شده‌اند اما وظایفی از قبیل مدیریت جرائم، ترافیک، آلودگی هوا، تحصیلات و کارهایی نظیر ساختن شهرتان در محدوده نقشه ارائه شده هنوز در این نسخه دید می‌شوند.

 

Reigns: Her Majesty

این استراتژی روایی با الهام گیری از رابط کاربری Tinder-esque به شما اجازه می‌دهد که تصمیمات مهمی را در رابطه با جنبه‌های مختلف پادشاهی ازجمله امور مالی، کلیسا، محبت عمومی و ارتش اتخاذ کنید. اگر نمره شما در هر یک از این مباحث خیلی کم شود کشته می‌شوید و دوباره به‌عنوان یک حاکم جدید شروع می‌کنید.

 

Threes

بازی پازلی Threes از شماری از کاشی‌های شماره‌دار تشکیل شده است که هرکدام از آن‌ها مسئولیت و داستان جداگانه‌ای دارند مسئولیت بازیکن حذف به‌موقع این کاشی‌ها است. کپی‌های فراوانی از روی این بازی ساخته شده است که هیچ‌کدام نتوانسته‌اند ازنظر طراحی، استراتژی و عمق به‌پای این بازی‌ها برسند.

 

The Witness

بازی The Witness شما را در جزیره‌ای عجیب پر از معماها و سؤالات زیاد قرار می‌دهد. تنها کاری که می‌توانید انجام دهید حل پازل‌هایی است که در اطراف جزیره قرارگرفته‌اند. شما باید سرنخ‌هایی را جمع‌آوری کرده و سعی کنید راه خود را به خانه پیدا کنید. غافلگیری‌های مختلف در طی مراحل این بازی برای شما بسیار جذاب خواهد بود.

 

80 Days

80 Days یک بازی داستانی تعاملی است که بر اساس رمان دور دنیا در 80 روز ژول‌ورن ساخته شده است. شما به‌عنوان خادم وفادار فیلیاس فاگ بازی می‌کنید که وظیفه‌دارید در این سفر به ارباب خود کمک کنید. این بازی درواقع دنیای اصلی این کتاب را به تصویر نکشیده است اما بازی با یک سفر قطاری در زیرآب از لندن به پاریس آغاز می‌شود و به دنبال آن ماجراهای هیجان‌انگیزی اتفاق می‌افتد.

 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی و فناوری مراجعه کنید.
منبع