حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

با «سالیان سفر» وقت سفارت انگلیس را دریافت کنید

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

با «سالیان سفر» می‌توانید فرایند وقت‌گرفتن از سفارت انگلیس را با کمترین هزینه و بیشترین تضمین سپری کنید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی تک تایمز در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

شاید به این فکر می‌کنید کسب وقت سفارت انگلیس می‌تواند کار بسیار دشواری باشد یا اینکه زمان طولانی به خود اختصاص می‌دهد. البته جای نگرانی هم دارد؛ ولی به این نکته توجه کنید اگر می‌خواهید به‌تنهایی برای کسب وقت سفارت انگلیس اقدام کنید، فرایندی طولانی را پشت‌سر می‌گذارید. بااین‌حال، نگران نباشید. شما می‌توانید تنها با یک تماس و تهیه چند مدرک، وقت سفارت انگلیس خود را بگیرید.

شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری «سالیان سفر» برای رفع نیاز گردشگران و بهبود در روند کسب وقت سفارت، با کمترین هزینه و بیشترین تضمین به کاری متفاوت دست زده است. نماینده رسمی سفارت انگلیس در تهران، شرکت VFS Global است که به تمامی‌ درخواست‌های ایرانیان شامل درخواست‌های توریستی، تجاری، دنشجویی، اقامتی و… رسیدگی می‌کند.

برای کسب وقت سفارت انگلیس در تهران، می‌توانید شرکت‌های مسافرتی مختلفی را انتخاب کنید؛ ولی «سالیان سفر» این روند را برای شما کوتاه‌تر رقم می‌زند. در ابتدا، باید نوع ویزای انگلیس خود را انتخاب کنید.

سالیان سفر

انواع ویزای انگلیس

انگلیس مانند کشورهای دیگر ویزاهای مختلفی برای ورود به خاکش صادر می‌کند. هرکدام این ویزاها بسته به مدت زمانی‌که می‌خواهید بمانید و هدفی که از سفرتان دارید، مدارک مخصوص خود را نیاز دارند. مدت زمان ویزاها از ۶ ماه تا ۱۰ سال هستند و در سه بخش توریستی و تحصیلی و تجاری صادر می‌شوند:

  • ویزای توریستی ۶ ماهه انگلیس
  • ویزای توریستی ۲ ساله انگلیس
  • ویزای دوره‌ی زبان انگلیس
  • ویزای تحصیل موقت انگلیس (Short Term Study)
  • ویزای دانشجویی انگلیس موسوم به Tier4
  • ویزای توریستی ۵ ساله انگلیس
  • ویزای توریستی ۱۰ ساله انگلیس

بعد از اینکه با همکاری مشاوران مجرب «سالیان سفر» نوع ویزای خود را انتخاب کردید، نوبت به تکمیل فرم فارسی می‌رسد. یکی از دلایلی که «سالیان سفر» را متمایز می‌کند، همین تکمیل فرم مربوط به وقت سفارت است. این فرم، فرم ساده‌ای نیست. برخی نکات ریز و مهمی در این فرم وجود دارد که علاوه‌بر اشخاص، برخی شرکت‌های گردشگری هم آن‌ها را نمیدانند و این اشتباه عموما باعث طولانی‌شدن این روند می‌شود.

بررسی‌های متعدد چگونه شکل می‌گیرد؟

پس از تکمیل فرم به فارسی و ترجمه‌ی آن به انگلیسی، مسئولان مرتبط نکات مهمی را لحاظ می‌کنند تا روند کاری شما سریع‌تر انجام شود. البته این پایان کار نیست و متخصصان این فرم را چندین‌بار بررسی و تکمیل و پس از تأیید خودتان آن را نهایی می‌کنند. پس از ارسال فرم و انتظار چندهفته‌ای، زمان آن می‌رسد که مدارک موردنیاز برای کسب ویزای انگلستان را تهیه کنید. این بخش یکی از مهم‌ترین بخش‌های روند کاری شما است؛ چراکه اگر مدارک شما ناقص باشد یا ایرادی داشته باشد که مطلع نباشید، به امکان زیاد ریجکت می‌شوید.

شما می‌توانید به‌راحتی وقت سفارت انگلیس در تهران را بدون هیچ نگرانی به‌کمک تیم متخصصان «سالیان سفر» کسب کنید. این شرکت علاوه‌بر انگلیس، برای گرفتن وقت از سفارت ۱۰ کشور ایتالیا، آمریکا، کانادا، فرانسه، اسپانیا، سوئد، یونان، نروژ، آلمان و سوئیس خدمت‌رسانی می‌کند. می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت vaghtuk.ir، پاسخ تمام پرسش‌های خود را درباره‌ی این موضوع پیدا کنید.

ناگفته نماند شرکت مسافرتی و گردشگری «سالیان سفر» تورهای داخلی و خارجی متنوعی ارائه می‌دهد؛ خدماتی همچون تورهای خارجی برای چندین شهر و کشورهای پرطرفدار مثل تور آنکارا، تور سنگاپور، تور عمان، تور هند و… همراه‌با تخفیفات ویژه. شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت www.saliansafar.com از تورهای داخلی و خارجی متنوع مطلع شوید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع