حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

ماوس بی‌سیم کینگستون با قابلیت شارژ Qi دردسترس گیمرها قرار گرفت

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

Pulsfire Dart، ماوس بی‌سیم کینگستون با قابلیت شارژ Qi و با بهترین عملکرد در زمینه‌ی گیمینگ به بازار عرضه شد.

کینگستون ماوس جدید HyperX خود را با نام Pulsfire Dart معرفی کرد؛ محصولی قدرتمند که از قابلیت شارژ Qi برخوردار است. این ماوس گیمینگ جدید دارای یک حسگر با حداکثر دقت 16000 DPI است. این شرکت همچنین پد ChargePlay Base را برای این ماوس و سایر دستگاه‌های مجهز به Qi مانند هدست و گوشی‌های هوشمند ارائه کرده است.

این ماوس گیمینگ دارای یک حسگر با حداکثر دقت 16000 DPI است.

ماوس بی‌سیم (Pulsefire Dart (HX-MC006B هایپرایکس، از حسگر Pixart 3389 با دقت 16000 DPI برخوردار بوده و کینگستون در این ماوس از سوئیچ‌های Omron با طول عمر بالا بهره برده است. سازندگان این محصول می‌گویند که این ماوس دارای سنسوری با قابلیت ردیابی ۴۵۰ اینچ در هر ثانیه بوده و همچنین فرکانس این حسگر ۱۰۰۰ هرتز است. این ماوس گیمینگ دارای یک طراحی ارگونومیک با بدنه‌ی چرمی در دو طرف بوده و همچنین از LEDهای RGB قابل برنامه‌ریزی برخوردار است. نرم‌افزار HyperX Ngenunity امکان نظارت بر عمر باتری این ماوس را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. ماوس گیمینگ Pulsfire Dart با استفاده از آداپتور بی‌سیم ۲/۴ گیگاهرتزی به کامپیوتر متصل می‌شود.

ماوس گیمینگ

ماوس بی‌سیم Pulsefire Dart از کینگستون، با یک پد شارژ ۱۰ وات (HyperX ChargePlay Base (HX-CPBS-A عرضه خواهد شد که البته این پد می‌تواند برای شارژ سایر دستگاه‌های سازگار با Qi مانند گوشی‌های هوشمند نیز استفاده شود. از طرف دیگر، این ماوس را می‌توان با استفاده از یک کابل نیز شارژ کرد. کینگستون می‌گوید که ماوس HyperX Pulsefire Dart می‌تواند با یک بار شارژ تا ۵۰ ساعت (درصورت روشن‌بودن چراغ RGB) یا ۹۰ ساعت (درصورت خاموش‌بودن چراغ RGB) کار کند.

ماوس HyperX Pulsefire Dart کینگستون اکنون با قیمت ۹۹/۹۹ دلار در دسترس است و پد ۱۰ واتی ChargePlay Base نیز با قیمت ۵۹/۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع