حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

فست فود زیتون؛ سفارش آنلاین غذا بی واسطه

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

زمانی‌که برای سفارش آنلاین غذا، مشتریان راهی به‌جز استفاده از وب سایت‌های واسطه ای نداشته باشند، هزینه‌ی مشتریان افزایش می‌یابد و سود مغازه دار کم می‌شود.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی تک تایمز در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

 پیشنهاد فست فود زیتون برای جلوگیری استفاده از وب سایت‌های واسطه ای و ضرر مشتری و مغازه‌دار، سفارش آنلاین از مجموعه‌ای است که ارسال آن رایگان است.

اگر گذرتان به ستارخان و حوالی فلکه اول صادقیه خورده باشد، حتما شاهد تکرار هر روزه‌ی صف مقابل زیتون بوده‌اید. بی شک اگر شما بخواهید از کسی درباره‌ی زیتون بپرسید، اولین جمله‌ای که خواهید شنید، این است: «همان ساندویچی که مقابلش همیشه صف است؟!»

درست است. زیتون را اغلب با صف مقابل آن می‌شناسند؛ البته طعم ویژه‌ی غذاهایش. سؤال اینجا است که دلیل این صف تکراری چیست؟

اولین دلیل توجه مشتریان به زیتون و غذاهایش طعم های جذاب و میزان غذاهای پر و پیمان زیتون است؛ به‌عنوان مثال، فست فود زیتون برگرهای اختصاصی خود را با گوشت گوسفندی، خمیر پیتزا، سس و نان های اختصاصی تهیه می‌کند که با فرمول مخصوص تهیه می‌شوند.

فست فود زیتون

دقت در طعم باعث میل به تکرار خاطره در مشتری های زیتون است. خاطره‌ای هیجان‌انگیز که با ایستادن در صف شروع می‌شود و با تجربه‌ی طعمی هیجان‌انگیز ادامه پیدا می‌کند.

کسانی که صف زیتون را تجربه کردند، بی‌شک برایتان می‌توانند از بامزگی تجربه‌ی صف زیتون هم تعریف کنند؛ زیرا شما هنگام ایستادن در صف بیکار نخواهید بود و شاهد پخت دیدنی غذاهای زیتون خواهید بود. زیتون از اولین فست فودهای تهران است که این شیوه را در پیش گرفته؛ یعنی شیوه‌ی طبخ غذا در حضور مشتریان. طبخی که بعضا همراه شیرین کاری های فرکاران و آشپز های زیتون به انجام می‌رسد و گویی مشتری حین ایستادن در صف شاهد نمایشی دیدنی از طبخ غذاهایی لذیذ و هیجان‌انگیز است.

زیتون صبح‌ها هم برای عابران و مشتریان نمایش دارد؛ نمایش ورود مواد اولیه به فست فود. یکی دیگر از رازهای دلچسبی طعم های زیتون، تهیه‌ی هر روزانه‌ی مواد اولیه است. اما این همه‌ی راز جذابیت زیتون نیست.

زیتون هر روز خود را با اتفاقات تازه همراه می‌کند و از اولین مجموعه‌هایی است که همراه پذیرش سفارشات تلفنی، وب سایت اختصاصی برای سفارش غذا و رفاه مشتریان راه‌اندازی کرده و سفارشات دریافتی از وب سایت را به‌صورت صد در صد رایگان به مشتریان محترم خود تحویل می‌دهد.

فست فود زیتون

از نکات قابل‌توجه دیگر این مجموعه، سرویس دهی به تمام نقاط تهران و ارسال غذا به همه‌ی محله های شهر است.

زیتون تنها به تجربه‌ی خود متکی نبوده و در تمام این سال‌ها هر روزه تلاش داشته تا با پیشرفت صنعت غذا همراه شود و تازگی و طراوت طعم‌های خود را برای مشتریان حفظ کند و البته با توجه به شرایط اقتصادی همیشه در نظر داشته تا قیمت غذاها را نسبت به کیفیت آن‌ها به‌صورت مناسب و رقابتی حفظ کند تا مشتریان با رضایت کامل، تمایل به تکرار تجربه‌ی صف های با مزه‌ی زیتون داشته باشند.

خانواده‌ی زیتون شما را به نمایش خوشمزه زیتون برای تماشا و چشیدن راز غذاهای خود دعوت می‌کند. بی‌شک اعتراف خواهید کرد که ما رقیب سرسخت غذاهای خانگی هستیم.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع