حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

گوگل در حال آزمایش وضعیت استفاده ناشناس روی نقشه گوگل

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

گوگل به‌تازگی قابلیت جدید حالت ناشناس را برای جامعه تست نرم‌افزار مپس عرضه کرده است و به‌ این‌ ترتیب می‌توان انتظار داشت که این قابلیت به‌زودی به نسخه پایدار مپز نیز راه پیدا کند.

 

به گزارش تک تایمز از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، حالت ناشناس برای گوگل مپس یکی از ویژگی‌هایی بود که گوگل برای حفظ حریم خصوصی کاربران به آنها وعده داده بود.

این قابلیت مانند نسخه مشابه آن برای کروم مطمئن می‌شود که مسیرهای جست‌وجو شده در گوگل مپ در حساب کاربری گوگل شما ثبت نخواهد شد.

 

 


 

ایمیلی که از جانب گوگل برای تسترهای این قابلیت عرضه شده است عنوان می‌کند که: «زمانی از حالت ناشناس استفاده کنید که نمی‌خواهد فعالیتتان – مانند مکان‌هایی که جست‌وجو کرده یا مسیریابی می‌کنید- در حساب کاربری گوگلتان ذخیره شود.»

این غول فناوری از مدت‌ها پیش سعی داشته است که این قابلیت را برای محصولات دیگر خود عرضه کند و در همین راستا یوتیوب نیز در سال گذشته از ویژگی حالت ناشناس برخوردار شد. 

 

شما برای فعال کردن این قابلیت می‌بایست وارد برنامه مپس شده، روی عکس پروفایلتان واقع در شمت راست نوار جست‌وجو کلیک کرده و از گزینه‌های نمایش داده شده “روشن کردن حالت ناشناس” را فعال کنید.

این نرم‌افزار وضعیت شما را با نمایش نواری سیاه در بالای صفحه با عنوان ” حالت ناشناس فعال است” تائید می‌کند.

 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی و فناوری مراجعه کنید.
منبع