حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

آمازون از اولین کیندل ویژه کودکان رونمایى کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – شرکت آمازون به تازگی از اولین کیندل ویژه کودکان رونمایی کرده که دارای ویژگی های جالب و جذابی برای کودکان است. در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

اگر از آن دسته افرادى هستید که ترجیح مى دهید فرزندتان به جاى تلویزیون دیدن بیشتر مطالعه کند، آمازون محصولى ویژه تدارک دیده است. علاوه بر تبلت فایر HD 10 ویژه کودکان که این شرکت به تازگى از آن رونمایى کرده است، نسخه جدیدى از کیندل ویژه کودکان نیز به زودى توسط آمازون عرضه مى شود. این نسخه که قیمت آن تنها 20 دلار بالاتر از کیندل عادى است، داراى کیس هایى در 4 رنگ مختلف، 2 سال گارانتى و یکسال دسترسى رایگان به سرویس FreeTime متعلق به این کمپانى است.

گارانتى دو ساله این دستگاه به کاربر اجازه مى دهد که طى دو سال، با افتادن هر اتفاقى براى کیندل آن را تعویض کند. سرویس نامحدود FreeTime نیز ارائه دهنده حدود 20 هزار کتاب، ویدیو و برنامه ویژه کودکان است. این برنامه قابلیت اجرا روى دستگاه هاى مختلف را نیز دارد، بنابراین مى توانید روى فعالیت هاى فرزند خود نظارت نیز داشته باشید.

آمازون همچنین ویژگى هاى جدیدى را براى ترغیب کودکان به مطالعه به دستگاه خود افزوده است. علاوه بر وجود دیکشنرى در خود کیندل، این دستگاه داراى ویژگى جدیدى تحت عنوان Word Wise است که به صورت خودکار کلمات دشوار را معنا مى کند. کیندل ویژه کودکان همچنین داراى تصاویر پس زمینه جالب و جدیدى است که براى کودکان هیجان انگیزتر باشد.

اگرچه کیندل ویژه کودکان با قیمت 109.99 دلار از کیندل عادى گران تر است، اما نسبت به PaperWhite که قیمتى معادل 129.99 دلار دارد، ارزان تر است. کیندل ویژه کودکان اکنون در مرحله پیش فروش قرار دارد و عرضه آن از تاریخ 30 اکتبر آغاز مى شود. همچنین اگر دو کیندل را باهم خریدارى کنید، آمازون به شما 25 درصد تخفیف روى قیمت کل خریدتان خواهد داد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع