معرفی گوشی جدید موتورولا در تاریخ ۹ اکتبر

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

موتورولا رسماً تأیید کرد که می‌خواهد روز چهارشنبه ۹ اکتبر یک گوشی جدید را در هند معرفی کند و با توجه به تصاویر به دست آمده می‌توانیم ادعا کنیم که این دستگاه موتورولا وان مکرو (Motorola One Macro) نام خواهد داشت که در هفته گذشته اخبار و اطلاعات زیادی از آن دریافت کرده‌ایم.

این گوشی احتمالاً دارای پردازنده مدیا تک هلیو P60 خواهد بود که گفته می‌شود عملکرد آن شبیه پردازنده کووالکوم اسنپدراگون ۶۶۰ است. رم این دستگاه هم به ۲ و میزان حافظه داخلی آن هم به ۳۲ گیگابایت خواهد رسید. ضمن اینکه شایعه شده که شاهد معرفی نمونه‌های دارای رم ۳ یا ۴ و حافظه داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی هم خواهیم بود.

آن‌طور که خودِ موتورولا نشان داده، دوربین این موبایل ۲ مگاپیکسلی مکرو خواهد بود. این کمپانی آمریکایی می‌گوید که کاربران می‌توانند با موتورولا وان مکرو جزئیات هر شیء را مشاهده کنند. لازم به ذکر است که دو لنز ۱۳ مگاپیکسلی اصلی و ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق نیز سنسور اولیه نامبرده را همراهی خواهند کرد و با کمک یک چراغ فلاش LED می‌توان تصاویر باکیفیتی گرفت. دیگر قابلیتی که در این دستگاه وجود خواهد داشت، لیزر مربوط به فوکوس خودکار است که باز هم بر اساس ادعای موتورولا، در کسری از ثانیه روی سوژه مدنظر کاربران زوم خواهد کرد.

اندازه صفحه نمایش موتورولا وان مکرو هنوز تأیید نشده اما با توجه به تصاویری که تا کنون دیده‌ایم، می‌توانیم بگوییم که در بالای نمایشگر این دستگاه یک ناچ قرار خواهد گرفت و در پایین آن نیز نواری مشکی رنگ دیده خواهد شد که گفته می‌شود محل جای‌گیری دکمه هوم است ولی از آن جایی که موتورولا به این شیوه طراحی علاقه‌ای ندارد، احتمالاً در این قسمت سنسور اسکنر اثر انگشت حضور خواهد یافت.

سایر امکاناتی که در این گوشی به کار خواهند رفت هم عبارتند از قابلیت اتصال به اینترنت LTE 4G، پورت USB-C، رابط کاربری موتورولا مبتنی بر اندروید ۹ و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت و شارژر سریع.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع