حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

ردمی 8 مجهز به چیپست اسنپدراگون 439 رونمایی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – ردمی 8 به صورت رسمی معرفی شد. این گوشی هوشمند به دوربین اصلی دوگانه و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است.

نزدیک به دو هفته پس از معرفی گوشی ردمی 8A، شرکت شیائومی از گوشی ردمی 8 رونمایی کرد. این محصولات از مشخصات فنی مشابه بهره می برند و دارای پنل پشتی براق هستند. این دستگاه نسبت به ردمی 8A از یک سنسور اصلی برای دوربین، رم و حافظه داخلی بیشتر بهره می برد.

در جلوی این گوشی هوشمند صفحه نمایش 6.22 اینچی با فناوری IPS LCD قرار گرفته که برش بخش بالایی آن سنسور 8 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 را میزبانی می کند. روی پنل پشتی این دستگاه دوربین اصلی دوگانه با سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی سونی IMX 363 با فوکوس خودکار تشخیص فاز دوگانه به چشم می خورد. این سنسور را یک سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق همراهی می کند.

ردمی 8

دوربین اصلی این اسمارت فون از هوش مصنوعی بهره می برد که قادر به شناخت 33 صحنه مختلف است. زیر دوربین اصلی، سنسور اثر انگشت قرار گرفته است. وظیفه تامین قدرت این محصول بر عهده چیپست اسنپدراگون 439 است که تفاوتی با پردازنده ردمی 8A ندارد. بالاترین نسخه این دستگاه از 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. انرژی ردمی 8 توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می شود که قادر به پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی است. شارژر موجود در جعبه این محصول، 10 واتی است.

ردمی 8

کاربران می توانند جدیدترین گوشی ردمی را در رنگ های آبی، مشکی و قرمز سفارش دهند. قیمت نسخه پایه با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی برابر با 112 دلار بوده و نسخه مجهز به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 126 دلار به فروش می رسد. فروش این دستگاه از تاریخ 12 اکتبر در کشور هند آغاز خواهد شد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع