عرضه نسخه ارزان قیمت گلکسی نوت 10 سامسونگ در اروپا

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز –  نسخه ارزان تر گلکسی نوت 10 سامسونگ به زودی وارد بازار اروپا می شود. جالب است بدانید که گلکسی نوت 10 اکنون با قیمت پایه 950 دلار به فروش می رسد.

تاکنون اطلاعات بسیاری از گوشی گلکسی نوت 10 سامسونگ به فضای مجازی راه پیدا کرده است. تا اینجا می دانیم که نوت 10 یکی از جدیدترین پرچمداران شرکت سامسونگ بوده که قیمت پایه آن از 950 دلار آغاز می شود. قیمت در نظر گرفته شده برای گلکسی نوت 10 پلاس نیز حدودا برابر با 1099 دلار است. ظاهرا این شرکت کره ای قصد دارد تا نسخه ارزان تر گوشی نوت 10 را نیز به زودی وارد بازار کند.

نسل جدید گوشی های گلکسی نوت 10 سامسونگ دارای شماره مدلی هستند که با عبارت SM-N9xx آغاز می شود. به طور مشابه شماره مدل این نوت ارزان تر جدید نیز برابر با SM-N770F است. بنابراین می توان نتیجه گرفت که محصول جدید، شبیه به گلکسی نوت 10 بوده، اما قدرت کمتری دارد. باید خاطر نشان کرد که یک نسخه ارزان تر از روی گوشی جدید گلکسی فولد نیز ساخته می شود، زیرا این محصول نیز دارای قیمت بالایی بوده و تغییرات متعددی روی آن اعمال شده است.

در حقیقت کمپانی سامسونگ پس از عرضه گلکسی نوت 3 Neo در سال 2014، چنین رویه ای را در پیش گرفت و گوشی های نوت میان رده را روانه بازار کرد. جالب اینکه شماره مدل گلکسی نوت 3 نئو نیز برابر با SM-N750F است. 

اطلاعات دقیقی درباره این دستگاه میان رده ارزان، از جمله مشخصات، قیمت یا تاریخ عرضه آن وجود ندارد؛ با این حال، گزارش های اخیر نشان می دهند که این گوشی احتمالا در دو رنگ قرمز و مشکی در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. به نظر می رسد که این محصول جدید ابتدا به بازارهای اروپایی راه پیدا می کند، اما امکان عرضه آن در خارج از این ناحیه هنوز مشخص نیست.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع