حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

کریپتویاب سامانه تخصصی خرید و فروش ارزهای دیجیتال

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

کریپتویاب با رویکرد ایجاد بستری امن برای خرید و فروش و مبادلات ارزرمزها پایه گذاری شده که در آن کاربران بتوانند بدون هیچ ریسکی معامله خود را انجام دهند.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی تک تایمز در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

داستان پیدایش رمزارزهای دیجیتال به سال‌ها قبل با معرفی اولین ارزرمز دیجیتالی به نام بیتکوین اتفاق افتاد. این رمزارز که توسط ساتوشی ناکاموتو معرفی شد توانست تا امروز به ارزش بیش از 8 هزار دلار (در زمان نگارش این مقاله) طی سالیان متمادی برسد و سنگ بنایی برای جابه‌جایی دارایی‌های دیجیتال میان کاربران باشد.

خرید و فروش ارز دیجیتال یا همان انتقال رمزارز بدون مرز و زمان است و قانون هیچ کشوری بر آن حکم فرما نیست. لذا از منظر تحریم که کشور ما چندین دهه است که با آن دست و  پنجه‌ نرم می‌کند می‌تواند بسیار جذاب باشد.

برخلاف پولهای رایج که توسط دولت‌ها چاپ شده و در اختیار شهروندان قرار میگیرد، ارزهای دیجیتال تنها از طریق ماینرها (Miners) توسط هر شخصی قابل استخراج است. این ارزها از طریق کیف پول‌های اختصاصی هر ارز قابل مبادله با سایر کاربران است.

خرید بیت کوین و سایر ارز رمزهای دیجیتال:

اگر شما هم به این معقوله علاقه‌مند شده‌اید و در نظر دارید مقداری از دارایی خود را به ارز دیجیتال تبدیل و سرمایه گزاری کنید یا مقداری پول برای سایر افراد بفرستید یا حتی بتوانید وارد بازار معاملات بشوید، کریپتویاب یکی از بهترین انتخاب‌های شما می‌تواند باشد.

در این پلتفرم شما می‌توانید پیشنهاد‌ها خرید و فروش ارزهای دیجیتال مانند خرید بیت کوین (Bitcoin) ، اتریوم (Etherum)، لایت کوین (Litecoin) و دش  (Dash)را ثبت کنید یا پیشنهاد سایر کاربران را دیده و با آن‌ها به‌صورت مستقیم معامله کنید.

از مزایای معامله مستقیم در کریپتو یاب:

  • انتخاب از پیشنهاد‌ها متنوع کاربران جهت خرید یا فروش
  • تسویه حساب های آنی به‌معنای واقعی
  • معامله پایاپای با هرکاربر
  • نبود مشکلات ناشی از تحریم

و مبادله براساس قیمت واقعی و رقابتی را نام برد.

اگر شما هم می‌خواهید وارد حوزه ارزرمز شوید یا هم‌اکنون در حال فعالیت هستید پیشنهاد می‌کنیم یک بار کریپتویاب را امتحان کنید.

در کریپتویاب سفارش خود را آگهی کنید، به قیمت معامله کنید و آنی تسویه حساب کنید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع