دایرکت اینستاگرام به نسخه وب آن اضافه می شود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – دایرکت اینستاگرام در آینده وارد نسخه وب و دسکتاپ این شبکه اجتماعی می شود تا کارایی آن بیش از پیش افزایش پیدا کند.

به احتمال زیاد در آینده نزدیک می توانید از دایرکت اینستاگرام توسط مرورگر دسکتاپ خود استفاده کنید. این ویژگی توسط Jane Manchum Wong در توییتر به نمایش گذاشته شده است. در حقیقت این فرد اسکرین شاتی از این قابلیت را به اشتراک گذاشته است.

بر اساس اعلام این فرد، دایرکت اینستاگرام در نسخه وب تفاوتی با اپلیکیشن آن ندارد. لیست افراد در سمت چپ صفحه به نمایش گذاشته می شود و صفحه مربوط به پیام ها در سمت راست قرار دارد. ظاهرا با تک تایمز روی اسم کاربران می توانید به پیام ها در صفحه ای جداگانه دسترسی داشته باشید.

دایرکت اینستاگرام در دسکتاپ

در حال حاضر کاربران توسط نسخه وب اینستاگرام می توانند به جدیدترین پست ها دسترسی داشته باشند. مسلما با اضافه شدن دایرکت به آن، افراد بیشتری نسبت به گذشته از آن استفاده می کنند.

اینستاگرام در گذشته نه چندان دور با حذف تب Following، امکان رصد دوستان و دیدن لایک دیگران را غیر ممکن کرد (تب Following اینستاگرام تا چند روز دیگر حذف می شود). این شبکه اجتماعی همچنین اپلیکیشن خود در سیستم عامل iOS و اندروید را به دارک مود مجهز کرد (دارک مود اینستاگرام در اختیار کاربران iOS 13 قرار گرفت). در نهایت باید به حالت Create در استوری اینستاگرام اشاره کرد (استوری اینستاگرام به حالت Create مجهز شد).

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع