آنر V30 پرو مجهز به دوربین اصلی چهارگانه از راه می رسد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – آنر V30 پرو در آینده نزدیک معرفی می شود. بر اساس اطلاعات جدید، این گوشی دارای دوربین اصلی چهارگانه با سنسور 60 مگاپیکسلی است.

به تازگی تصاویری از پرچمدار آینده آنر، آنر V30 پرو در اختیار رسانه ها قرار گرفته که خبر از دوربین اصلی چهارگانه این محصول می دهد. این سنسورها درون یک المان مربعی شکل مشابه با گوشی های سری میت 20 قرار گرفته است. پرچمدار آینده آنر در دو نسخه، آنر V30 و V30 پرو وارد بازار می شود. این محصولات از حفره درون صفحه نمایش بهره می برند.

انتظار می رود آنر وی 30 پرو دارای دوربین سلفی دوگانه باشد و نسخه استاندارد آن از دوربین سلفی تکی بهره ببرد. نسخه پرو به نمایشگر OLED و نسخه استاندارد آن به صفحه نمایش LCD مجهز می شود. اطلاعات جدید به دوربین اصلی 60 مگاپیکسلی این محصول اشاره می کند. گفته شده این سنسور تا به امروز در هیچ گوشی هوشمند دیگری مورد استفاده قرار نگرفته است.

آنر وی 30 پرو

نسخه پرو این اسمارت فون به دوربین اصلی چهارگانه و نسخه استاندارد آن به دوربین اصلی سه گانه مجهز می شود. اطلاعاتی در رابطه با سنسورهای مورد استفاده در این محصولات در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است. قدرت این دو گوشی هوشمند آنر را چیپست Kirin 990 تامین می کند. نسخه پرو به کایرین 990 5G مجهز می شود که کاربران را قادر به استفاده از اینترنت 5G می کند.

آنر V30 برای تامین انرژی خود از یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند که قادر به پشتیبانی از شارژ سریع 22.5 واتی است. انرژی آنر وی 30 پرو توسط یک باتری 4200 میلی آمپر ساعتی تامین می شود که از شارژ سریع 40 واتی و شارژ بی سیم 15 واتی پشتیبانی می کند. انتظار می رود این محصولات به همراه نسل جدید آنر واچ مجیک در ماه جاری میلادی معرفی شوند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع