نوکیا 8.2 5G با دوربین 64 مگاپیکسلی از راه می رسد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – شرکت نوکیا در کنفرانس MWC یکی از جدیدترین محصولات خود یعنی نوکیا 8.2 5G را به نمایش خواهد گذاشت. این گوشی هوشمند به دوربین 64 مگاپیکسلی مجهز شده است.

ظاهرا گوشی نوکیا 8.2 در اواخر سال جاری به بازار عرضه خواهد شد؛ با این حال شایعات جدیدی پیرامون شرکت HMD Global منتشر شده اند که نشان می دهد این کمپانی در حال کار روی یک گوشی مجهز به فناوری 5G برای عرضه  آن در اوایل سال 2020 است.

بر اساس گزارش های به دست آمده از منابع خبری مختلف، گوشی هوشمند 5G ارزان قیمت HMD که آخرین بار در ماه گذشته مورد آزمایش قرار گرفته، در واقع همان گوشی نوکیا 8.2 5G است. محصول جدید نوکیا دارای دوربین چهارگانه در پنل پشتی و یک سیستم دوربین کاملا جدید با طراحی پاپ آپ به عنوان دوربین سلفی است. به بیان دیگر، گوشی نوکیا 8.2 5G از هیچ گونه طراحی ناچ یا پانچ هول استفاده نمی کند.

گوشی جدید نوکیا مجهز به دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی در پتل پشتی بوده که سنسور آن بسیار بزرگ تر از سنسور به کار رفته در نوکیا 7.2 است. سیستم دوربین چهارگانه، از فناوری پیکسل باینینگ بهره می برد که تصاویری با کیفیت بالاتر از 16 مگاپیکسل را به وجود می آورد.

تنظیمات کلی دوربین به وسیله تکنولوژی زایس ساخته شده است. این وسیله از جدیدترین تکنولوژی صوتی OZO و حالت شب بهبود یافته نیز بهره می برد. البته هنوز اطلاعات دقیقی درباره مشخصات داخلی این گوشی فاش نشده، اما کمپانی HMD Global از وجود چیپست اسنپدراگون سری 700 خبر داده است.

گوشی نوکیا 8.2 5G احتمالا در کنفرانس MWC سال 2020 رونمایی می شود. باید خاطر نشان کرد که شرکت HMD به احتمال زیاد نام تجاری این گوشی را تغییر خواهد داد تا بدین وسیله، هرگونه ارتباط مستقیم با گوشی استاندارد نوکیا 8.2 از میان برداشته شود، هرچند که شباهت های ظاهری این دو گوشی بسیار زیاد است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع