گوشی Reno Ace اوپو در ۳۰ دقیقه به صورت کامل شارژ می‌شود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

شرکت اوپو (Oppo) به تازگی از آخرین پرچمدار خود با نام Reno Ace رونمایی کرده است.

این گوشی از نظر مشخصات فنی بسیار شبیه به وان‌پلاس ۷تی است. این گوشی دارای پردازنده اسنپدراگون +۸۵۵، صفحه نمایش ۹۰ هرتز ۶٫۵ اینچی با وضوح ۱۰۸۰p و ناچ قطره‌ای و سنسور ۴۸ مگاپیکسلی IMX586 سونی می‌باشد. Reno Ace از دوربین چهارگانه و سنسور تک رنگ بهره می‌برد و دارای ۱۲ گیگابایت رم می‌باشد.

اگر بخواهید سرع پردازنده و اندازه صفحه نمایش Reno Ace را در نظر نگیرید، Reno 10x Zoom با صفحه نمایش بدون ناچ، دوربین سلفی کشویی و لنز تله‌فوتو پریسکوپی می‌تواند رقیبی برای این گوشی باشد.

بدون شک بارزترین ویژگی Ace شارژ سریع آن است. اوپو پیش از این با نسخه لامبورگینی Find X در این زمینه پیشتاز بوده است، اما Reno Ace با شارژر ۶۵ وات سوپرVOOC خود پا را فراتر گذاشته است. باتری ۴۰۰۰mAh این گوشی در ۳۰ دقیقه از ۰ تا ۱۰۰ شارژ می‌شود و با ۵ دقیقه شارژ کردن آن می‌توانید تا ۲ ساعت از گوشی استفاده کنید.

پیش از این شیائومی و ویوو راه‌های سریعتر شدن شارژ باتری ۴۰۰۰mAh را نشان داده بودند، اما هیچگاه دستگاهی با این تکنولوژی را وارد بازار نکردند. همچنین اوپو مدعی است که این شارژر ۶۵ واتی به لطف تکنولوژی GaN، کوچکترین شارژر موجود در بازار است.

Reno Ace از دو نوع شارژ USB-C و شارژ سریع ۱۸ وات کوالکام نیز پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید در زمان‌هایی که به شارژر اصلی اوپو دسترسی ندارید، از آنها استفاده کنید. این موضوع با توجه به اینکه گوگل استاندارد شارژ سریع را برای تمامی گوشی‌های اندرویدی الزامی کرده است، خبر خوبی است.

Reno Ace ابتدا با قیمت ۴۲۰ دلار برای نسخه دارای ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و با قیمت ۵۳۰ دلار برای نسخه دارای ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در چین عرضه خواهد شد. ضمن اینکه اوپو یک نسخه ویژه را با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۵۰۵ دلار عرضه خواهد کرد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع