حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

هواوی میت 20 پرو بروزرسانی اندروید 10 را دریافت کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – هواوی برای پرچمدار سال گذشته خود، گوشی هواوی میت 20 پرو بروزرسانی اندروید 10 را منتشر کرد. این آپدیت حجمی برابر با 4.42 گیگابایت دارد.

هواوی نمی تواند از سرویس های گوگل در محصولات جدید خود استفاده کند و این موضوع مشکلاتی را برای این برند چینی به همراه داشته است. گوشی های سری میت 30 هواوی فاقد سرویس های گوگل هستند؛ با این حال پرچمداران گذشته این شرکت همچنان مجهز به سرویس های گوگل بوده و از نسخه کامل اندروید بهره می برند.

هواوی میت 20 پرو که اواخر سال گذشته میلادی معرفی شده، به تازگی بروزرسانی اندروید 10 را دریافت کرده است. این آپدیت به صورت OTA برای کاربران عرضه شده است، بنابراین برای دریافت آن باید صبور باشید. صاحبان این گوشی هوشمند در کشور هلند اعلام کرده اند بروزرسانی EMUI 10 مبتنی بر اندروید 10 را دریافت کرده اند. در این بروزرسانی پچ امنیتی ماه سپتامبر نیز حضور دارد.

آپدیت اندروید 10 میت 20 پرو

رابط کاربری EMUI 10 نسبت به نسخه پیشین خود ظاهر متفاوتی دارد و ویژگی های جدیدی را در اختیار کاربران قرار می دهد. در حقیقت در این رابط کاربری شاهد حضور قابلیت های جدید اندروید 10 هستیم. این آپدیت حجمی برابر با 4.42 گیگابایت داشته و بیلد نامبر را به 10.0.0.136 ارتقا می دهد.

هواوی میت 20 پرو به مشخصات فنی قدرتمندی مجهز شده است. این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.39 اینچی OLED بوده و در بخش بالایی آن، یک برش برای میزبانی دوربین سلفی و سیستم تشخیص چهره سه بعدی به چشم می خورد. روی پنل پشتی این اسمارت فون دوربین اصلی سه گانه با سنسورهای 40، 8 و 20 مگاپیکسلی قرار گرفته است. دوربین سلفی این محصول 24 مگاپیکسلی است. از سایر مشخصات این گوشی هوشمند هواوی می توان به چیپست کایرین 980 و باتری 4200 میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 40 واتی اشاره کرد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع