قیمت گوگل پیکسل 4 XL و اسپیکر نست مینی فاش شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – طبق اطلاعات موجود در Best Buy، گوشی گوگل پیکسل 4 XL با قیمت پایه 999 دلار و اسپیکر هوشمند نست مینی با قیمت پایه 49 دلار به فروش می رسد.

شرکت گوگل در 15 اکتبر از سری جدید پیکسل 4 رونمایی می کند. تاکنون اطلاعات بسیاری در رابطه با این محصولات منتشر شده اما قیمت آن ها همچنان در هاله ای از ابهام بوده است. حال به نظر می رسد که فروشگاه Best Buy بالاخره قیمت احتمالی برای سری پیکسل 4 و همچنین بلندگوی نست مینی را برملا کرده است.

همانطور که می دانید، چندی پیش یک فروشگاه ایرلندی، اظهار داشت که نسخه های کوچک و بزرگ پیکسل 4 با قیمت 819.98 یورو و 1126.68 یورو به فروش می رسند. چند روز بعد خبر رسید که قیمت گوشی گوگل پیکسل 4 XL در کانادا، از 1049.95 دلار آغاز می شود (قیمت پیکسل 4 در کشور کانادا برملا شد). حال یکی از کارمندان ناشناس شرکت Best Buy، قیمت در نظر گرفته شده برای این محصولات را در اختیار رسانه ها قرار داده است.

ظاهرا مدل های ورایزن و اسپرینت گوگل پیکسل 4 XL با قیمت 999 دلار به فروش خواهند رسید. البته گفته می شود که این اطلاعات مربوط به نسخه 64 گیگابایتی محصول است. متاسفانه هنوز اطلاعاتی درباره پیکسل 4 معمولی وجود ندارد اما اگر این گزارش ها حقیقت داشته باشند، قیمت پیکسل 4 XL حدودا 100 دلار بیشتر از گوشی Pixel 3 XL خواهد بود.

کارمند ناشناس Best Buy قیمت و رنگ بندی های اسپیکر هوشمند نست مینی را نیز برملا کرده است. این محصول با رنگ های آبی، قرمز و دو رنگ نامعلوم دیگر در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد و قیمت در نظر گرفته شده برای آن نیز مشابه با بلندگوی هوم مینی و برابر با 49.99 دلار است. البته باید دید که آیا گوگل با توجه به نوسانات بازار طی چند ماه اخیر، از روند قیمت گذاری فعلی پیروی خواهد کرد یا خیر.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع